~Tanıtım~

16.2K 679 65
                                    

"Özel numara arıyor..."

Tam seccademi katlıyordum ki yine o ya da o birileri aramaya başladı. Kim ya da kimdi bunlar? Benden ne istiyorlardı? Artık buna bir son versem iyi olacaktı. Bu durumdan hiç hoşlanmamıştım. Bu yüzden cevapladım aramayı.

"Alo?"

"..."

Yine sessizlik! Her seferinde bunu yapıyordu. Kimdi bu! Gözlerimi tavana kaldırıp tekrar indirdim sabır dileyerek.

"Alo?"

"..."

"Alo? Kimsiniz? Neden sürekli arayıp duruyorsunuz? İşletmeye mi-" devam edemeden suratıma kapattı.

"İşletmeye mi çalışıyorsunuz?"diyecektim ki panik olup kapattı bu her kimse. Demek ki gerçekten işletiyor ki panik olup kapattı. Her seferinde böyle düşünüyordum ama özel numaradan aradıkça bu teorim etkisini yitiriyordu. Çünkü kimse işletmek istediği birini sürekli özel numaradan arayıp sessiz kalıp bir süre sonra da kendiliğinden kapatmazdı. Arkadaşlarımdan biri işletse diyeceğim ama daha önce yaşamıştım bunu. Böyle şakalardan hoşlanmadığımı bildikleri için bu denli uzun süreli bir işe kalkışmazdı hiç kimse.

Açıkçası birinin benimle bir derdi olduğunu düşünüyordum. Yani geçmişe dönüp de şöyle bir baktığımda kimsenin kalbini kırdığımı hatırlamıyordum. Çünkü bu hayatta en çok korktuğum şey kalp kırmaktı.

O halde bu özel numara kim ve ne istiyordu?

Instagram: m.yaprak.epli

FELAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin