4. Bölüm:"Bir Çift Zehir Yeşili." DÜZENLENMİŞTİR.

891 369 394
                                    

DÜZENLENMİŞTİR.

DÜZENLENME TARİHİ: (09 Nisan- 2020.) 23.00


Bölüm Şarkısı: Billie Eilish_When thw party's over.

Keyifli okumalar!
:*)

Keyifli okumalar!:*)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

4. Bölüm: "Bir çift zehir yeşili."

"İnsanı derinden etkileyen yaralar vardır. Büyük, orta, küçük. Kimisi acıtamayacak kadar etkisiz, kimisi insanın dünyasını başına yıkacak kadar derin. İnsanın unutamadığı anları, acıları olur. Bazen o kadar acıttır ki, söküp atmak isteriz ama bu ölünün tekrar dirilmesi kadar imkansızdır..."

♥️ ♥️ ♥️

🍁GEÇMİŞ🍁

( 26 Aralık-2005 )

"Kızım benimle konuşmayacak mı acaba, yoksa o babasıyla küs mü?"

"Hadi kızım. Tek kelime. Sadece tek kelime konuş başka bir şey istemiyorum," dedi genç adam acı dolu sesiyle. "Altı ay oldu kızım. Koskoca sesini duymayalı altı ay... Yalvarırım kızım konuş. Bari baba de ha, olmaz mı?" Kahverengi gözleri dolmuş, acıyla karısının bir çift yansıması olan mavilere bakıyordu.

Bir çift boş mavi gözler...

Gülümsemekten mağrum bırakılmış, yarım kalmış bir resim.

Asla tamamlanmayacak bir resim...

Mavi gözlerini ifadesizce babasının yüzünde gezdirdi. Ona acıyla bakan kahveleri, boş bakışları takip etti. Ardından küçük bedenini yataktan kaldırdı, yavaş adımlarla odadan çıktı. Genç adam, şaşkınlıkla arkasından onu izlediği sırada hemen kendine gelip peşine takıldı. Kaşları çatılmış bir halde kızının ne yapacağını merak ediyordu. Küçük kız, merdivenleri teker teker indi. Bakışlarını salona çevirdi.

Hipnoz olmuş bir şekilde adımlarını salonun yönüne çevirdi. Salona girdiğinde durup bakışlarını etrafa çevirdi.

Bir şey, arıyordu.
Bir şey, onu çekiyordu.
Ama ne olduğunu bilmiyordu.
Ne aradığını,
Onu çeken şeyi bilmiyordu.

Bakışları her tarafı taradığı sırada, mavileri beyaz piyanoya takılmıştı. Bembeyaz, ışıl ışıl olan piyano.
Adımları oraya gittiğinde, genç adam arkasında donup kalmıştı.

Kimsesiz Duygular Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin