Selaaaam ben geldim! Ama bölümle değil tabi. :)
Birkaç açıklama yapıp geri gideceğim.
Öncelikle; 'Kimsesiz Duygular,' hakkında.
Düzenleme bitti ve bu yaklaşık altı buçuk ay sürdü. Mart ayının başında başladım ve birkaç gün önce tamamen bitti. Ve bir buçuk aya yakın şehir dışında olduğum söylenirse benim için beş ay, beş buçuk sürdü. Doğru düzgün başına oturamadım, ki otursaydım daha az sürerdi biliyorum. Ama cidden benim için çok zordu. Ufak tefek hatalardan ibaret olsaydı kolay olurdu ama öyle değildi işte. Tam tamına sil baştan yazdığım toplam; On yedi bölüm var. Bu on yedi bölüm tamamen değişti, kurguyu daha sağlam oturttum. Sahneler, diyaloglar, olaylar aklınıza gelebilecek her şey değişti. Sadece önceden yazdığım ama şuan farklı bir şekilde yazdığım olaylar da var. Onun dışında bu on yedi bölüm sil baştan yazıldı diyebilirim. Ve o kadar zorlandım ki, cidden düzenlemek ayrı zor, sil baştan yazmak ayriyeten zordu. Önce yazdığım olayları, diyalogları sildim ve tekrar sil baştan başladım.
On yedinci bölümden sonrası kolay oldu. Biraz 18. bölüm ve 19. bölüm yordu beni onun dışında 26. bölüme kadar olan olaylar aynı sadece hataları düzeltim, yazım hataları, noktalama işaretleri vs...
Ama bitti, tamamen buraya döndüm. Kimsesiz Duygular'ın bölümlerine yoğunlaşacağım. Benim planım; Kimsesiz Duygular iki kitaptan oluşacak. Şuan birinci kitabın ortalarındayız. Sezon finali ne zaman olur bilmiyorum ama yaklaşınca buradan duyururum. Ve sezon finali nasıl olacak onu da bilmiyorum. Aklımda iki son var, iyice plan yapıp ikisinden birini yapacağım. Ne olduğunu söylemeyeceğim. (Çünkü büyük bir spoi 🙈)
Neyse birinci kitabın sezon finalinden sonra, diğer kitaplarım ile yoğunlaşacağım, ikinci kitabın planını falan yaparım bu da biraz sürecek gibi. Ama ben elimden geldikçe bu zamanı kısa tutmaya çalışacağım.
Kimsesiz Duygular için açıklamam bitti!
Lavin Çiçeği'ne gelecek olursak; Düzenleme boyunca onunla hiç ilgilenemedim. Bu günlerde biraz onunla ilgilenmek ve bölüm yazmak istiyorum. Lavin Çiçeği'ni toparladıktan sonra bir ona, bir 'Kimsesiz Duygular'a bölüm paylaşmayı düşünüyorum. Lavin Çiçeği tek kitap olacak ama dolu dolu bir kitap olacak. Elimden geldikçe yapmaya çalışacağım!
Bir diğer açıklamam ise; 'Veliaht Prens: ''Aşkın Ritmi.''
Tanıtım bölümünü; Temmuz ayının başlarında yayınladım ve hedefim birinci bölümü tamamlayıp arkadaşıma söz verdiğim gibi 23 Temmuz'da paylaşmak ama ben, Kimsesiz Duygular'ın düzenlemesiyle uğraştığım için onunla da hiç ilgilenemedim ve birinci bölümü paylaşamadım. Ve şöyle düşünüyorum; şimdi onu yazmayacağım. Çünkü; kurgu biraz ağır ve karışık bu yüzden şuan bunu kaldırabileceğimi düşünmüyorum ve şimdi yazarsam, üçünün de altından çıkabileceğimi düşünmüyorum. Bu yüzden bir süre daha böyle kalacak. Kendimi hazır hissettiğim an ona da başlayacağım.
Şimdilik sadece Kimsesiz Duygular ve Lavin Çiçeğ'i ile ilgilenip onları toparlamak.
Veliaht Prens: ''Aşkın Ritmi.'' Tanıtım videosunu izlemediyseniz aşağıya bırakıyorum. Youtube kanalından ulaşıp yorumlarınızı bekleyeceğim. :)
Youtube kanalı; Elif_Wattpad_aşkı.
Açıklamam bitti, Lavin Çiçeği'nin yeni bölümünde buluşmak dileğiyle, hoşça kalın.
Sizi çok seviyorum. ❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsesiz Duygular
RomanceBir Kadın; Yandı, düştü, yaktı... Duvarları vardı Kadının aşılamayacak, kırılamayacak duvarlar... Ayakta kalmaya zorlanan bir beden fakat yaralıydı kadın. Yüreği perişan, vücudu cayır cayır yanan bir kadın... Yanmış bir beden güvenebilecek miydi b...