Ve yine ben Violetta.Bir tatilde çok şey değişti.Turneye çıktım mesela.Evet doğru duydunu turneye.Babama az yalvarmadadık ailecek-alt tarafı bir saat durmadan yani-.Ailecek dediğim Olga,Ramollo,Angie,Ally,Maia ve Orlando.Ben ve Ally bu yıl turneye çıktık.Diğerleri ne yaptı peki.
Orlando ve Maia bildiğiniz tur yaptılar.Rio de Jeneria,Paris,Londra,Barcelona,Sdyney,Cenevre,Berlin,Miama ve New York.Şu anda da San Francisco'dalar.Olga ve Ramollo birlikte tatile çıkmışlar.Nereye gittiklerini bilmiyorum.Ama şuanda Buenos Aires'talar.Babamsa....onun yeni bir sevgilisi var!!!Angie!!Ally'le yıl sonu gösterisinde konuştuğumuzu yaptık.Hatta plana Olga,Ramollo,Orlando ve Maia'yı ekledik.Ben,Romallo,Olga babamı ;Ally,Orlando,Maia Angie'yi ikna ettiler.Ve bunlara tam turneye çıkmadan önceki gün oldu.Burada da bitmedi.Babamla Angie'de tatile çıktı.New York'tan başlayıp Londra,Paris,Madrid ve Rio de Jeneria'ya gittiler.Daha sonra babam Buenos Aires'a döndü.Angie tatilin devamını Paris'te geçiriyor.Bizimden önce Buenos Aires'ta olacak.Şimdiki soru şu herhalde biz neredeyiz?Barcelona!!!!Turnenin son yeri burası.Bir kaç konser sonra eve döneceğiz.Sonra da stüdyo işte.Tatilde boşta durmadık şarkıda yazdık.En gira mesela onu konserde de söyleyeceğiz.Şimdi arkadaşlara geçelim.
Ally'nin dönem sonunda hem arabası hem de kredi kartı oldu.Kredi kartı turneye çıktığı içinmiş.Ama araba bilinmiyor.Turne arasında Diego'yla Barcelona'ya ve Paris'e gittiler.Camila ve Broadway hala aynı,takip etmeyi bıraktım artık.Francesca ve Marco'da iyi.Ama arada ikisi de birbirlerini kıskanıyor.Nata ve Maxi onlar çok mutlular ben pek sorun göremiyorum onlarda.Tabii varda saklıyorlarsa bilemem.Federico ve Ludmilla ise onlar birbirlerini çok özlemiştir.Çünkü Fede Avrupa'ya geldikten sonra italyada kaldı.İşleri falan varmış.Ama şimdi de orada ama ona süpriz yapmak için yakın zamanda dönecekmiş.Sıra geldi Leon'la bana.Leon hala aynı öküzlüklere tam gaz devam.Romada beni havuza attı ya.Ama intikamını İzmir'de aldım.Onu denize gömdüm resmen.Aklıma geldimişken söyleyeyim.Hani iki hafta turne arası vardı ya.O haftalar Ally ve Diego Barcelona ve Paris'e gitti işte.Nata,Maxi,Broadway ve Camilla'da tatillerini Yunan adalarında geçirdi.Marco ve Francesca İtalya'ya gittiler.Ludmila ve Federico'da öyle.Tabii farklı yerlere gittiler canım.Bense ilk hafta babamla kanarya adalarına gittim.Sonra da Leon'la Londra'ya.Şansıma Leon orada öküzlük yapmadı.Ama kalan her yerde devam etti.
Babamın fikirinin nasıl değiştiğini biliyor musunuz?Ally,Leon,Orlando ve Maia'nın planlaymış.Bir video hazırlamışlar hepsinde ben şarkı söylüyüyorum.Angie'den de koymasını istemiş Orlando.Ben biliyordum aslında ,yani Ally ve Leon işe yarayacağını bildiği için beni gördüklerinde şaşırmadılar.Leon çok şanslı neden söyleyim mi?Doğum gününü Barcelona'da kutlayacak.Hediyem hazır ve süpriz.Ona süpriz bir parti hazırlıyoruz.
İşte bir yazım burada bitiyor.Hiç bir şeyin sonu değil daha.Önümde bitirmem geren bir eğlenceli stüdyo yılı var.Kim bilir belki geçen yıl ki gibi olaylı olmaz ya da hepten beter felaket olaylı bir yıl olur?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)
Fanfiction"Yeni Hayatım" hikayesinin devamıdır. Kendi Dünyamda serisinin ikinci kitabıdır.