#Smutalarm. #Dirty Cavalynne #SMUT
+ + + + + +
Ø Avalynne point of view.
Als een danser moest je één worden met je lichaam. Dat was iets wat ik al lang geleden had geleerd. Je moest je nergens voor schamen. Natuurlijk danste je niet naakt op het podium, maar het kwam niet heel erg vaak voor je dat je een hoop aan had. Mensen konden een groot deel van je lichaam zien en daar moest je aan wennen. Zelf was ik er volledig aan gewend en dat Calum al snel mijn croptop uit had willen hebben, had me weinig uitgemaakt. Oké, het was niet normaal om je borsten aan iemand te laten zien die je, officieel, pas één dag kende, maar misschien was dat wel ons ding. Veel te snel gaan. Of het iets goeds was, wist ik ook niet, maar waarom zou ik er nu nog over nadenken? Ik was even helemaal klaar met nadenken en daarom waren de sterke handen van Calum ook echt een geweldige oplossing. Ze gleden zachtjes over mijn rug, maar werkten hard en ik voelde mezelf ontspannen onder zijn aanrakingen. Elk meisje droomde er toch van om een massage te krijgen van hem? Het voelde gewoonweg geweldig. Natuurlijk dreven mijn gedachten een beetje weg en ik was heus niet gek. Ik wist wat een halfnaakt meisje met een jongen kon doen. Ik merkte fysiek niets aan Calum, maar ik wist wel zeker dat hij er ook aan dacht en daarom was de massage ook al snel gestopt en had ik er voor gezorgd dat ik boven hem hing, met mijn lippen op de zijne en mijn handen op het stevige matras, zodat ik niet helemaal op hem zou liggen. Al zou hij daar waarschijnlijk weinig problemen mee hebben.
‘Ik denk dat we er iets aan moeten doen dat ik hier halfnaakt lig en jij niet,’ fluisterde ik tussen de zoen door. Ik voelde Calum knikken en ik kroop zelf iets naar achteren, zodat hij een stukje overeind kon komen. Ik liet mijn handen eerst onder zijn shirt glijden, om het vervolgens over zijn hoofd te trekken en van ons weg te gooien. Zoals zijn bruine ogen net over mijn lichaam waren gegleden, deden mijn blauwe ogen hetzelfde. Hij was zó gespierd. Ik was wel iets gewend, omdat de dansers vaak ook een hoop spieren hadden, misschien nog wel meer dan Calum, maar dit had gewoon iets.
Calum nam me op schoot en plaatste zijn lippen gretig weer op de mijne. Ik wikkelde mijn armen rond zijn hals en zijn armen trokken me dichter tegen zijn lichaam aan. Waar net nog geen sprake was geweest van opgewonde Calum, voelde ik dat er nu verandering in begon te komen, waardoor er gelijk een lichte grijns op mijn lippen verscheen, tussen de zoen door. ‘Still easy to turn on,’ mompelde ik zachtjes.
‘Ava?’ Calum haalde zijn lippen enkele seconde van de mijne en ik trok mijn wenkbrauwen op, terwijl ik hem afwachtend aankeek. ‘Just shut up,’ mompelde hij, waardoor ik zachtjes begon te lachend.
‘Make me.’ Ik haalde mijn schouders op en wilde mijn lippen weer naar die van hem brengen, maar Calum draaide ons waardoor ik onder lag en hij boven. Dit was dezelfde Calum die ik gister mee had gemaakt en eerlijk gezegd, vond ik het geweldig dat hij ook zo kon zijn. Er waren vast fans die hier over nadachten, ik had het zelf nooit gedaan, maar ik wist wel zeker dat niemand zou geloven dat de lieve, schattige Calum ook zo kon zijn.
Zijn zachte lippen gingen naar die van mij, maar verlieten ze al snel en zo gleden ze langs mijn kaaklijn naar mijn hals. Met één hand hield hij zichzelf staande, terwijl zijn andere hand op mijn zij lag. Zijn gespierde vingers gleden zachtjes over mijn blote huid en gleden zonder twijfel naar boven, tot ze bij mijn borsten aan kwam en ook daar twijfelde hij geen enkele seconde en begon hij mijn linkerborst te masseren. Zodra zijn vingers langs mijn tepel gleden, kwam er een zachte kreun uit mijn mond en sloot ik genietend mijn ogen. Nu al gierde de spanning door mijn lichaam en verlangde ik naar het gevoel van Calum, die zo dicht mogelijk tegen me aan zou zitten.
Ik sloot mijn benen rond zijn middel en trok hem zo dichter tegen me aan, waardoor ik zijn erectie door zijn broek tegen me buik aanvoelde. Iets wat me alleen nog maar meer opwond
JE LEEST
End Up Here 》Irwin & Hood
Fanfiction❝No matter what site you choose, when you create your profile, remember to be honest.❞ Where two best friends fuck with the feelings of two girls. © sweethootings | 2014 all rights served (sweethemmings & Hootings) Dutch fanfiction.