Пролог

987 53 1
                                    

Музика, рок, поп, лошо момче, красавец, сладък. Да, това съм аз, Рос Шор Линч. А какво ме описва най-добре? Аз съм играч. Майка ми и баща ми мислят, че е лошо да водя ново момиче у дома всеки ден или всяка седмица! Но не мога да помогна, аз обичам момичетата :) дори братята ми не харесват идеята...

Има само един човек, който ме разбира и нейното име е Лаура. Лаура Мари Марано. Тя ми е съседката и живее в къщата точно до моята. Нашите балкони са в съседство един до друг. Ние винаги излизаме на балконите си, за да си поговрим (както е на корицата).

Както казах, тя е единствената, която ме разбира. Нашите балкони са със стъклнени врати и тя вижда всичко, което аз правя в моята стая и аз виждам всичко,което тя прави в нейната стая.

Тя ме вижда със различно момиче всеки ден или всяка седмица. И вместо да ми крещи или да ми чете лекции затова как момичетата не бива да бъдат третирани по този начин, тя всъщност само се смее на това. Дори оценява кои са най-добрите.

Както вчера доведох ново момиче у дома. Тя гледаше от нейната стая и когато гостенката ми напусна, и двамата отидохме на балконите си и говорихме за момичето.

-Еее, какво мислиш за нея? По скалата от 1 до 10?

Лаура се изкикоти и каза:

-Казвам 3.

- Какво?! Защо?!

-Като за начало, тя продължи да те натиска надолу по леглото ти сякаш е на път да откъсне дрехите ти.- тя се подсмихна

-Ъх, добре ще намеря друга утре.- аз простенах.

Тя се изкиска.

- Ти още си си същия играч.

-Все едно.

-Добре, аз ще се отправям към леглото.-тя се усмихна

-Лека нощ, Жулиета.

Тя се подсмихна

-Лека нощ, Ромео.- тя закрачи към стаята си.

Тя дръпна пердетата на нейната стъклена врата и продължи да се хихика известно време.

Гледна точка на Лаура

ОК. Аз съм Лаура Мари Марано, ака личната любовна съветничка на Рос хахаха. Аз съм съседка на Рос вече пет години. Всеки ден, когато се прибирахме просто си говорехме.

Наистина не ми пука, че е играч, защото е много сладък и забавен за разговори човек. Знам го защото всеки ден през изминалите пет години си говорим.

Както и да е, той ме оставя да оценявам момичета, които води у тях. И повярвайте ми, те всичките са курви. Виждам начина, по който говори с момичетата в неговата стая, всичко, което искат момичетата е да влязат в леглото с него. Но Рос ги избутва назад докато не напуснат, а когато това стане, той отива на балкона и говори с мен.

Аз съм единственото момиче, което той никога не е отблъсквал. Той ме нарича Жулиета. Ще ви разкажа всичко относно това по-късно.

Аз го наричам Ромео, но не го харесвам. И той определено не ме харесва.

Но кой знае...

Romeo's Balcony(bg version)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang