Тридесета глава- Моето фермерско момиче

288 27 3
                                    

Гледна точка на Рос

Влязохме в къщата до обора. Посрещнаха ни роднини на Лаура и предполагам техни съседи.

- ЧИЧО ЛАРИ! ЛЕЛЯ ДЖЕНА!- извика тя, прегръщайки ги.

Стоях зад родителите на Лаура и гледах картинката пред мен.

Секунди по-късно, малките й братовчеди(предполагам) ме заобиколиха.

- Тати, кой е този?- попита едното от децата.

Изведнъж всички стихнаха и ме погледнаха. Беше странно.

- Е, Ванеса, това твоето гадже ли е?- попита Лари и се доближи към мен.

Видях Лаура да се киска в другия край на стаята и също да се доближава към мен. Тя ме обви с ръце и погледна към останалите.

- Не, този тук е моето гадже.- усмихна ми се.

- О, мила, първото ти гадже!- зарадва се леля й.

- Как се казваш, младежо?- попита чичо й.

Погледнах го в очите и му се усмихнах.

- Аз съм Рос.

Трите деца, които ме ограждаха, все още ме гледаха. Побутнах Лаура по рамото и тя ме разбра.

- Рос, това са Бинг, Джак и Лиз.- представи ги.

- Защо косата му е жълта?- попита момиченцето.

Погледнах Лаура, която сдържаше кикота си. Щеше да бъде дълъг ден.

----------------МАЛКО ПО-КЪСНО----------------

Беше пет следобед. Елън и Дамяно разказваха истории за Лаура и Ванеса. Сеемейството се беше събрало в хола. 

Боже, трябваше да си остана вкъщи. Но така е по-добре, отколкото да не виждам Лаура цял ден.

Побутнах я по рамото и бях одостуен с поглед. От него разбрах, че на нея не й е по-малко скучно от на мен. 

- Да излезем навън.- прошепна Лаура.

Засмях се и станахме от дивана. Излязохме навън, където не се виждаше нищо по-различно от полета и дървета.

- Имаш много готино семейство.- пъхнах си ръцете в джобовете.

- Е, благодаря ти. 

Стигнахме ди бялата ограда, която разделяше имота от пътя. Хванах Лаура за кръста и я поставих на оградата. Тя ми се усмихваше, докато я държах, за да не падне.

Romeo's Balcony(bg version)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin