0.1

19.7K 924 1.4K
                                    

Bilinmeyen numara : bir kadını sırf güzelliği için sevmek mümkün mü?

Bilinmeyen numara : bu bir heykeli sevmek gibi bir şey olmaz mı?

Jungkook : ne?

Bilinmeyen numara : Nev Likolayeviç Tolstoy.

Bilinmeyen numara : bana birini hatırlattı.

Jungkook : üzerime alınmalı mıyım?

Jungkook : ayrıca , kimsin sen?


Bilinmeyen numara: bilmem. İstersen alınabilirsin tabii.

Bilinmeyen numara : kim olduğum şimdilik bana kalsın.

Jungkook : beni başkasıyla karıştırmış olmalısın. Üzerime falan alınmadım.


Bilinmeyen numara: kime yazdığımın gayet farkındayım, Jeon Jungkook.

Jungkook : soyadımı söyleyince karıştırmış olma ihtimalinin düşeceğini mi sanıyorsun?

Jungkook : eğer karıştırmış değilsen bile, bu yazdığın sözün benimle ne gibi bir alakası var?

Bilinmeyen numara : bu sorunun cevabını bildiğini düşünüyorum.

Bilinmeyen numara : tıpkı okuldaki herkesin de bildiği gibi.

Jungkook : eski sevgililerimden biri misin? Soo Bin'le güzelliği için çıkmıyoruz. Yanlış yorumlamışsın.

Jungkook : yada öyle yorumlamak istemişsin mi demeliyim?


Bilinmeyen numara :  2 gün sonra ayrıldığınızda 'kız güzeldi, takıldık.' demeyeceğinin garantisini verebilir misin?

Bilinmeyen numara : eğer doğru söylüyorsan bile Soo Bin'in seninle aynı fikirde olduğunu sanmıyorum.

Jungkook : uzun bir süre ayrılacak gibi değiliz, yani bu söylediklerinde bir doğruluk payı yok.

Jungkook : Soo Bin'in düşüncelerine gelince, bu seni hiç alakadar etmez :D

Jungkook : Ya Eun? Sen olmalısın.


Bilinmeyen numara : haklısın, beni ilgilendirmez.

Bilinmeyen numara : yada ilgilendirir. Her tuvalete gidişimde ona ve onun seninle ilgili  saçma düşüncelerini arkadaşlarına anlatmasına maruz kalıyorum.

Bilinmeyen numara : hayır, o değilim.

Jungkook : kulaklarını kapatırsan ses kesilir. Katlanmak zorunda değilsin.

Jungkook : kızlar tuvaletine girdiğine göre kız olduğun kesinleşmiş oldu. Bir ara gay olabileceğini düşünmedim değil.

Jungkook : yada kızlar tuvaleti sadece saçma bir şakayı gerçekçi göstermek için de söylenmiş olabilir. Taehyung, sen misin yoksa. Komik olmadığını söylememe gerek var mı dostum?

Bilinmeyen numara: öyle bir kurguladın ki ben bile bir an Taehyung  olup olmadığımı sorguladım. Sen bu beyinle daha çok yaşarsın ;)

Jungkook : Haha ha. İhtiyacın varsa bir kısmını sana verebilirim.

Jungkook : her neyse,

Jungkook : kim olduğunu söyle artık, Seo Hyun ?

Bilinmeyen numara: yok kalsın. Ben kendime yeterim.

Bilinmeyen numara : hayır, tanımıyorum bile. Tahmin etmeye çalışmaktan vazgeçermisin artık, muhtemelen bulamayacaksın.

Jungkook : Sun Yeon?

Jungkook : okuldaki kızları tanıyorum. Bulmam çok fazla sürmez. Eun Kyung ?

Jungkook : Sun Hee olma ihtimalin de yüksek aslında.

Bilinmeyen numara : Tanrı aşkına! Kes şunu!

Bilinmeyen numara : beni tahmin edemeyeceğini söylediğimi hatırlıyorum?

Bilinmeyen numara : muhtemelen ben hariç okuldaki bütün kızları tanıyorsundur.

Bilinmeyen numara : eski sevgililerinin isimlerini öğrenmek için sana yazmadım.

Jungkook : aslına bakarsan Eun Kyung'la hiç sevgili olmadık.

Jungkook : sen hariç okuldaki bütün kızları tanıyorsam eğer muhtemelen tanımadığım tek kızı bulmam çok daha kısa sürer.
 
Jungkook : ne için bana yazdığını sorabilirmiyim?

Bilinmeyen numara: elbette sorabilirsin.

Jungkook : ??

Bilinmeyen numara : ?

Jungkook : bana yazmanda ki amacı söylemeni bekliyorum.

Bilinmeyen numara : teknik olarak sorabilirsin dedim. Cevabını alabilirsin değil :)

Jungkook : benimle kelime oyunu oynama, artık bu durum sıkmaya başladı. Kim olduğunu söylemek istemeyen biri ile oturup neden sevgilimle olan ilişkimi konuşayım ki

Jungkook : kim olduğunu söyleyecek misin artık :/

Bilinmeyen numara : yoo  :)

Jungkook : bak sana ne söyleyeceğim

Jungkook : sen benim kim olduğumu biliyorsan eğer, benimde senin kim olduğunu bilmeye hakkım vardır, öyle değil mi?


Bilinmeyen numara : evet, öyle.

Bilinmeyen numara : var.

Bilinmeyen numara : yani, vardı.

Bilinmeyen numara : tam olarak,

Bilinmeyen numara : sen, bir kadını sırf güzelliği için sevmeden hemen önce. ✔✔ (02.17)

sillage ❧ rosékook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin