1.0

6.9K 599 686
                                    

Okurken satır arası yorumlar bırakın lütfen, okumak çok keyifli oluyor ♡

Medyaya Rosé'nin denediği elbiseyi bıraktım ♡

The Fray|How To Save a Life

Keyifli okumalar

"Defile yarın ve sen hala alışverişe çıkmadın öyle mi?!"

Başımı aşağı yukarı sallayıp ateş saçan gözlerine bakmamaya çalıştım.

"Vaktim olmadı, hem dolabımda defileye uygun bir elbise var zate-"

"Olmaz! O olmaz! Onu Jisoo'nun doğum günü partisinde giymiştin!" Lalisa kendi dolabının kapaklarını açıp kıyafetlerine göz gezdirdi. Birkaç kıyafeti yorumladıktan sonra oflayarak dolabın kapaklarını kapattı ve sert bakışlarını yüzümde odakladı.

"Ne?" Omuzlarımı silkerek umursamazca odadaki kasvetli havayı dağıtmaya çalıştım. "Ne demek ne?" Lalisa başını iki yana sallayarak bağdaş kurduğum bacaklarımdan beni ittirip yatakta kendine de yer açıp oturdu.

"Derhal alışverişe çıkıyoruz,Chae Young"

Dudaklarımı ısırıp gözlerimi ısrarla fikrini değiştirebilmek için Lalisa'ya diktim. "Gözler benim değil, Jennie'nin üzerinde olmalı. Zaten tanımadığımız insanlar olacak ne diye bu kadar süsleniyoruz anlamıyorum."

"Elbette ki okuldan bir sürü öğrenci gelecek! Her zaman ki gibi parıldamalıyız Chae Young."

"Kimlerin geleceğini biliyor musun?"

"Neredeyse herkes! Hye Ri de aynı defilede model ve çoktan herkesi davet etmiştir bile! Üstelik Kim Taehyung ve arkadaşlarının da orada olacağını duydum!" Lalisa sevinçle iç geçirdiğinde şaşkın yüz ifademle ona bakıyordum.

"Ben gelmiyorum!" Bir hışımla ayağa kalkmamla Lalisa'nın kolumdan beni yatağa geri çekmesi bir olduğunda sendeleyerek aynı hışımla yatağa geri düştüm.

"Tabiki de geliyorsun!"

Jennie ve Jisoo'nun odaya ne ara geldiğine mi şaşırsam yoksa üçünün aynı anda bana çıkışmasına mı karar verememiştim.

Tabiki de gidecektim. Oraya Jennie'ye destek olmak için gidecektim. Her ne kadar Jungkook'la karşılaşacak olma ihtimali beni geriyor olsada, gidecektim.

Ellerimi teslim olurcasına havaya kaldırıp gülümseyerek her birinin yüzüne tek tek baktım. "Tabiki geliyorum."

"Güzel, öyleyse alışveriş zamanı!"

Yanaklarımı şişirip beni kurtarması umuduyla Jennie ve Jisoo'ya baktığımda ikiside başlarını olumsuz anlamda salladılar. "Chae Young, gitsen iyi olacak." Jisoo daha çok benimle değil de Lalisa'yla konuşuyor gibi görünüyordu.

"Pekâlâ. Ama abartılı bir kıyafet istemiyorum, sakın beni zorlama!" Lalisa gülümseyerek ellerini yanaklarıma çıkartıp sıkmaya başladı.

"Tamam, tamam. Söz veriyorum. "

Elindeki iki elbiseyi kararsız bakışlarla süzen Lalisa'nın yanına doğru adımladığımda tam ağzını açıp konuşacakken ona fırsat vermeyip konuşmaya başladım.

"İkiside çok güzel. İkisini de satın al."

Lalisa memnuniyetle gülümseyerek "işte benim kızım!" Diye seslendiğinde onu çoktan arkamda bırakmış dikkatimi çeken bir elbisenin yanına varmıştım.

sillage ❧ rosékook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin