5.0

2.8K 138 127
                                    

﴾ Final part II ﴿

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

﴾ Final part II ﴿

'Son perde'

AKMU|how can i love the heartbreak (cover Jisoo)

Kim Jisoo'

"Bunu alamazsın, giymene müsaade etmem."

Yoongi kaşlarını çatarak eliyle siyah elbiseyi işaret ettiğinde ona gözlerimi devirerek siyah elbiseyi askısından çıkartıp görevli kadının kıyafetlerle dolu olan kucağına bıraktım.

Yoongi ve Min Shi aynı anda şaşkınca yüzüme bakmaya başladıklarında tehditkâr bakışlarımı Yoongi'ye çevirmiştim.

"Hangi kıyafeti giyeceğine kendi karar verebilecek yaşta, buna sen karışamazsın."

Yoongi tek kaşını havaya kaldırarak sorgulayıcı bir ifadeyle yüzümü süzdü.

"Ben onun abisiyim."

"Ben de yengesi olacağım."

Kaşları şaşkınca havalanırken gülümsememek için dudaklarını birbirine bastırdı ve başını hafifçe başka bir yöne çevirdi.

Zaferle gülümseyerek yüzümü Min Shi'ye çevirdim ve ona göz kırparak aceleyle Yoongi farketmeden Min Shi'nin beğendiği diğer kısa elbiseleri de kadının kollarına bıraktım.

"Ben şey yapayım," diye mırıldandı Yoongi, aptal aptal sırıtırken. "Sana kazak bakayım, kazağa da ihtiyacın vardı değil mi?"

"Harikasın oppa." Diyerek gülümsedi Min Shi. "Zevkine güveniyorum?"

Kaşlarımı çatarak ciddi misin? diye sorarcasına Min Shi'ye baktım.

"Sadece siyah giyiniyor, bazense lacivert. Zevkine güvendiğinden emin misin?"

Yoongi dudağının kenarını hafifçe yukarıya kıvırarak elimi tuttu ve beni kendine doğru çekti.

"O halde sen de benimle gel. Birlikte seçelim."

Gözlerimi kırpıştırarak birkaç santim ötemde duran yüzüne baktığım sırada, Min Shi "Ben de birkaç tane pantolon alayım bu sırada." diye seslenerek yanımızdan uzaklaşmaya başlamıştı.

"Neden gülüyorsun?" Diye sordum kaşlarımı merakla çatarak Yoongi'nin yüzünü incelerken.

"Min Shi'nin yengesi olacağından bu kadar eminsin yani?" Diye sordu gülümseyişi dudaklarında büyürken. Kaşlarımı serbest bırakarak ciddi bir ifadeyle yüzüne baktım.

"Benimle gönül mü eğlendiriyorsun yoksa?"

"Gönlümü eğlendirdiğin kesin," diye mırıldandı Yoongi. "Bu hiç bitmesini istemediğim bir eğlence."

sillage ❧ rosékook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin