4.5

2.7K 199 364
                                    

Özel bir bölüm ile karşınızdayım, bu bölüm part 1'di

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Özel bir bölüm ile karşınızdayım, bu bölüm part 1'di. Bundan sonraki bölüm, part 2, bu bölümün devamı olacak.

Keyifli okumalar ❤

Ruelle| Carry You

Min Yoongi'

Yalnız değildim.

Üniversitedeki o gizemli çocuğa dönüşmeden önce harika bir hayatım vardı. Kendimi hiç olmadığım kadar ait hissettiğim arkadaş grubumdan kopmamı sağlayan o günün yıl dönümüydü. Onlarlayken sadece mutlu değildim, yaşamak benim için onlarla gerçekleşen tek şeydi.

Zihnimde dolanan anılarımız ve kahkahalarımız hep oradaydı. Yenileri eklenmiyordu onlara, yollarımız ayrılalı bir sene oluyordu. Ancak eski anılar da bırakmıyordu yakamı.

Yalnız değildim.

Anılarım vardı.

Barmen viski bardağımı yeniden doldururken gözüm kristal bardaktaydı.

Bir şekilde Jisoo'dan güç alarak piyanoyu çalmayı başarmıştım. Çalarken ruhumda ne varsa hepsini bırakıyordum tuşlara.

Çalmayı özlemiştim ve küçükken bana öğrettiği için ona hep minnettar olacaktım. Ona ödemem gereken bir hayal borcum vardı ve nasıl yapacağımı biliyordum.

Ama önce, onu bulmalıydım.

Ya da babamın karşısında hep beklediği üzere çaresizce diz çöküp ona yalvarmalıydım ki bu hiç gözüme cazip gelmiyordu.

Avukatımın da bana pek yardımı dokunduğu söylenemezdi. Onu tek başıma da olsa bulacaktım.

Elim viski bardağıma uzanırken benden daha önce davranan ve bardağı tutmaya pek de yakışmayan esmer bir el onu kendine çekti.

Gözlerim ağır bir ritimle bardağı dayadığı kırmızı dudaklarını ve buruşturduğu yüzünü bulduğu sırada bitirdiği boş bardağı tezgâha bırakıyordu.

Dikkat çeken esmer bir teni vardı ve uzun, siyah kıvırcık saçlarını toplamakla uğraşmaya bile yeltenmediği açıkça seziliyordu.

Tanımadığım bu kızın yanıma gelip oturmaya ve bardağımı alıp içmeye gösterdiği cesareti nereden aldığını bilmiyordum. Yüzünde oldukça umursamaz bir ifade vardı ve ukala bakışlarını gözlerime çıkarttığı anda bana küçük çaplı bir şok yaşatmıştı.

Tanrı'm, turuncuydular.

Gözleri gerçek olamayacak kadar açık bir turuncuydu. Muhtemelen lens olmalıydılar.

sillage ❧ rosékook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin