Özel bölüm part II
♪Allie & Troye Sivan| Love Me Wrong♪
❀
|Roséanne Park Chae Young'
Zamanın üzerimizdeki hükmünü kaybettiği yerdeydik.
Jungkook'la birlikte Han Nehri'nin kıyısındaki banklardan bir tanesine oturmuş, nehir üzerindeki kopartılmış papatya yapraklarını seyrediyorduk. Onları kimin kopartıp nehre attığını bilmiyordum.
Gözlerimi nehirden çekerek Jungkook'a çevirdiğimde dudaklarımı büzerek sızlanmıştım.
"Neden bu kadar üzgünsün?"
Koyu bakışlarını nehirden çekerek göz göze gelmemizi sağladı. Dudaklarında kırık bir tebessüm kendine yer edinirken bakışları bulutluydu.
"Bugün hüzünlü bir gün Chae Young." Diye mırıldandı. "Tam bir sene önce bugün her şeyimi kaybettim."
Dudaklarımı birbirine bastırarak sakince onu izliyordum. Bir sene önce bugün ne yaşandıysa artık, Yoongi ile araları bozulmuştu. Ve dahası da olmalıydı, sonuçları olağanca karanlıktı.
"Anlatmak zorunda değilsin." Diye fısıldadım. Defalarca anlatması için dil dökmüş ve olayın izini sürmüştüm. Ama artık öğrenme ihtiyacı hissetmiyordum. Kendini kötü hissetmesini istemiyordum.
"Anlatmak istiyorum," diye mırıldandı burukça gülümseyerek. "Artık kaçmak yok."
Tıpkı onun gibi hafifçe gülümseyerek ellerimi uzarıp ellerini tuttum.
Ne olursa olsun, ne yaşanmış olursa olsun ona yardım edecektim.
❀
|Kim Jennie'
Jimin'le birlikte saatlerdir çimlerin üzerinde oturup yemek yemiştik. Ona çok yemek yememem gerektiğini izah etmeye çalıştıkça ağzıma sürekli lokmalar sıkıştırıp çocukmuşum gibi yutmamı beklemişti. Ve sonuç olarak ikimiz de tıka basa doymuştuk.
Yine de güzel bir geceydi. Kalabalık, hava karardıkça dağılmıştı ve tek tük insanlar kalmıştı. Yemekten sonra etrafı birlikte toplayarak çimlerin üzerinde uzanmıştık. Fakat yıldızları izlemiyorduk, birbirimizi izliyorduk.
Jimin işaret parmağıyla burnuma hafifçe dokunarak gülümsediğinde tıpkı onun gibi gülümsemiştim. Bazen o kadar çocuk, bazense o kadar olgun oluyordu ki ona yetişemiyordum.
Dakikalardır birbirimize doğru dönerek çimlerde uzanmış duruyorduk. Gözleri çehremde dolaşırken bazen gülesim geliyordu ve kendimi tutamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sillage ❧ rosékook ✓
Fanfiction"Her saat, yaralar sonuncusunu öldürürmüş. Sense her saat yarama yaralar ekliyorsun. Yaktığın yeter cehenneminde, kül oldum. Dokundukça savruluyorum, dokunmasan kanıyorum. Kokuna hasret kaldım. Hasretine dilharap." [Jeon Jungkook ✗ Roséanne Park Cha...