4.9

1.7K 118 150
                                    

﴾ Final part I ﴿

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

﴾ Final part I ﴿

'İlk Perde'

BTS|blue & grey♪

Kim Jennie'

Güneşin gökyüzünde hüküm sürdüğü sekizinci gündü.

Gözlerim karşımdaki boy aynasına yansıyan Park Jimin'in yansımasındaydı. Takım elbisesini sürekli kontrolden geçirse de bir şeyler onu memnun etmediği için kendi kendine hayıflanıyordu.

Onun bu haline gülümseyerek sevgilimin aynadaki yansımasına attığım kaçamak bakışlarımı kendi yansımama çevirdim.

Çarşaf çarşaf beyaz kıyafetlerin arasında parlayan siyah elbisemin yansımasında gezdirdim gözlerimi.

Tedirgince nefes alarak gözlerimi kollarını birbirine dolayarak memnuniyetle bedenimi süzmekte olan İrene'e çevirdim.

"Mükemmel görünüyorsun."

"Öyle de söylenilebilir."

"Tanrıça gibisin, Jennie."

Gözlerimi abartılı bir şekilde büyükterek ona inanamazcasına baktığımda kollarını iki yanında serbest bırakarak yanıma adımladı.

"Sorun ne?"

"Ben," diye fısıldadım terleyen avucumu sıkarken. "Ben bu defilenin ana modeli olmayı başarabileceğimden emin değilim."

"Ben eminim." Kendinden emin bir ses tonuyla konuşarak gülümsedi.

"Tasarımımı o kadar güzel taşıyorsun ki Jennie.. Sadece biraz rahatla. Sorunsuz bir gece olacak."

Yanak içimi havayla doldurarak dışarıya geri üfledim.

"Black Swan defilesinin siyah kuğusu olmak benim için inanılmaz bir durum. Tüm gözler üzerimde olacak, beyazların içinde çok dikkat çekeceğim."

"Endişelenme." Diye mırıldandı yeniden. "Yeterince prova aldık, hem Park Jimin de yanında olacak?"

"Beni endişelen de bu ya zaten." Diye mırıldanarak gülmeye başladığımda İrene de gülüşüme katılmıştı.

"Etrafa kırmızı görmüş boğa bakışları atıyor." İrene göz ucuyla Jimin'e bakarak konuştuğunda gözlerimi usulca Jimin'e çevirdim.

sillage ❧ rosékook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin