2.2

4.5K 388 637
                                    


Keyifli okumalar ❤

♪ Mabel|Bad Behaviour ♪

"Hepsini ona vermeden önce bana bir tane ayırmalıydın Jisoo," dudaklarımı büzerek Lalisa'nın kucağındaki 7 paket çikolataya baktım.

"Giğ başkağsınığ çiklotlağrına sulağn!" Lalisa ağzı dolu bir şekilde konuşunca yüzümü buruşturarak aklıma gelen fikirle sırıttım. Bu işe yarayacaktı.

"Lalisa sırrını anlatmamama karşılık çikolataları vermeni teklifini sunuyorum." Diye öne atıldığımda Lisa çikolataların etrafını kollarıyla sararak onları sakladı.

"Zatenğ anlatacağdımğ!" Kaşlarımı çatarak meydan okuyarak gözlerine baktım.

Bahsettiğim sır, Taehyung'un onu öpmesi değildi, çünkü Lisa'nın da dediği gibi bunu zaten açıklayacaktı. Benim bahsettiğim sır, taciz edilmiş olmasıydı.

"O değil be salak. Aish, diğerini diyorum. Kimseye anlatma dediğin sırrını hani." Lalisa bir süre düşündü ve sabırla hatırlamasını bekledim. Aklına gelen şeyle gözleri kocaman olan Lalisa kucağındaki bütün çikolataları aceleyle benim kucağıma koydu.

"Al! Al hepsi senin olsun. Al!" Jennie kaşlarını çatarak kendi yatağına oturarak bize baktı.

"Neymiş o sır? Neden bize söylemiyorsunuz?" Kocaman gülümseyerek "Çünkü bu bir sır." Diye mırıldandım. Lalisa omzumu patpatlayarak "Aferim, rüşvetçi." Diye mırıldandı. Kaşlarımı çatarak ağzımı açtım ve sanki sırrınu söyleyecekmişim gibi yaptım. Lalisa hızla elini ağzıma bastırdı.

"Tüm çikolatalarımı sana verdim. Sakın konuşayım deme! Daha ne istiyorsun yah! Onları bana Jisoo vermişti." Dudaklarımı birbirine bastırarak gülümsememi engelledim.

Çikolataları onunla barışmak için Jisoo almış ve hepsini Lisa'ya vermişti.

"Sırrın benimle sonsuza kadar güvende Lili!" Gülümseyerek bir çikolatanın ambalajını açarak büyük bir ısırık aldım.

"Ah, hala sindirmem gereken olaylar var. Başka anlatacağınız bir şey var mı peki?" Jisoo, Jennie'nin yanına oturup sırayla bize baktı. Ellerimi teslim olurcasına havaya kaldırdım. "Ben her şeyi anlattım zaten." Kaşlarımla Lisa'yı işaret ettiğimde gözler Lalisa'ya döndü.

"Pekâlâ, anlatacağım. Fakat öncesinde Jennie dökülmeli." Sırıtarak Jennie'ye döndüm.

"Evet bayan Kim, siz neler söylemek istiyorsunuz?" Jennie'nin kızaran yanaklarını görünce içimin sıcacık olduğunu hissetmiştim.

"Jiminden hoşlanıyorum. Ama aramızda hiç bir şey geçmedi," gözlerini giydiği, Jimin'in hırkasına çevirdi. "Yani şimdilik."

Güldüm. Ve Ardından Lalisa ve Jisoo'da gülmeye başladı.

"Tanrı'm! Çok tatlısın. Aptal aşık!" Lalisa yastığını Jennie'ye fırlattığında çarpmanın etkisiyle yatağa devrilen Jennie hızla ayağa kalkıp Lalisa'nın üzerine atladı.

Evet, atladı.

Lalisa'nın deliksiz kahkaha sesi odanın dört duvarında çarparak yankı oluşturdu. Jennie tarafından gıdıklanıyordu. Şapşal şapşal sırıtarak ayağa kalktım ve bütün çikolataları aldığımdan emin olduğumda kapıya doğru ilerledim.

"Saatlerdir konuşuyoruz. Ben uyumaya gideceğim. Lalisa sen olayları anlatırsın ben zaten biliyorum." Ellerim dolu olduğu için dirseğinle kapının kolunu açtım. Lalisa hala kahkaha atmakla meşguldü ve beni duyduğundan emin bile değildim. Jisoo gülerek eliyle 'git git," işareti yaptığında gülümseyerek odadan dışarıya çıktım ve kendi odama girdim. Çikolataları komidine bırakarak yatağıma oturdum. Lalisa'nın gülme sesi artık gelmiyordu. Ve sanırım Kim Taehyung'dan bahsetmeye başlamıştı. İç çekerek telefonumu elime aldım ve kakaotalk'a girerek dudaklarımı birbirine bastırdım. Ardından da sohbet balonuna tıklamıştım.

sillage ❧ rosékook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin