Bu bölüm özel bölüm gibi bir şey oldu. Bölümü üçe ayırdım ve üç farklı kişinin ağzından yazdım. Ya bölüm aklınızdaki soruları biraz olsun azaltacak, ya da ikiye katlayacak. Bilemiyorum... Okuyun ve sonucu bana açıklayın! keyifli okumalar ❤
♪ RM|Moonchild ♪
❅
Jeon Jungkook'
İçki bardağımı barmene doğru yeniden uzatırken "Her zamankinden," diye bağırdım. Yüksek sesle çalan müzik sesimi bastırıyordu. Barmen başını sallayarak bardağımı aldı ve hızla kırmızı şişeden bir miktarı bardağıma nakletti. Bardak yeniden önüme geldiğinde sırıttım.
"Yüzünün bu hali ne? Dayak mı yedin?" Namjoon yanımdaki bar taburesine oturup bana döndü.
"Dayak yemedim, sadece karşılık vermedim ve dövülmeyi tercih ettim." Dedim omuzlarımı silkip bardağın yüzeyinde parmağımı ilerletirken.
"Sebep?"
Gözlerimi dans eden bedenler arasında dolaştırarak geçenlerde gördüğüm esmer kızı aradım. Burada değildi. Namjoon'un sorusuna cevap vermeden hemen önce yüzümü ona geri çevirdim.
"Öyle olması gerekiyordu."
"Kiminle kavga ettin Jungkook?" Dudağımın kenarı yukarı kıvrılarak yüzüme alaycıl bir sırıtışı yerleştirdi.
"Min Yoongi." Kaşlarını çatarak şaşkınca yüzüme baktı.
"Bunca zaman sonra,"
"Bu bir ilk, evet. Onca zaman tek bir yumruğa bile tenezzül etmedi. Ama bugün dövüldüm." Namjoon endişeyle gözlerime baktı.
"Damarına mı bastın? Kolay sinirlenen biri de değil. Hele o olaylar yaşanırken fazla sakindi. O zamanlar bile tek bir yumruk yemedin." Başımı sallayarak keyifle onu onayladım.
"Sakindi çünkü ilaç kullanıyordu. Ve evet, damarına bastım. Tek cümleyle."
Bardağı dudaklarıma yerleştirip bir yudum aldım.
"O kız sayesinde bunu başardın, değil mi?"
İçkiyi fondipleyerek boş bardağı barmene geri uzattım. Bardak doldurulurken yüzümü Namjoon'a çevirmiştim.
"Sürekli onun etrafında dolanıyordu. Bugün ona adının Suga olduğundan bahsetmiş. O doğru kız." Namjoon tereddütle yüzüme baktı.
"Kızı üzersen ağzına sıçarım."
Omuzlarımı silkip dolan bardağımı fondipledim.
"Senden önce bizimkiler ağzıma sıçar. Endişelenme ona zarar vermem. Öyle bir niyetim de yok zaten. Henüz aklımı kaçırmadım."
"Aranızda kaldığı için üzgün olmalı."
"Aramızda kalmamasını sağlayacağım."
"Nasıl olacak o iş?"
"Benden hoşlanıyor ve biraz bu kozu kullanacağım. "
Kaşlarını çatarak doldurulan bardağımı benden önce önüne çekerek içti.
"Bu işin sonunda ne olacağını merak ediyorum doğrusu." Ayağa kalktığımda sorarcasına yüzüme baktı.
"Nereye?"
"Metin yazmam gerekiyor. Yarın birlikte vakit geçireceğiz de." Namjoon hafif bir öfkeyle çenesini sıktı.
"Bir de benden dayak yemeden siktir git!" Alayla sırıtarak bar kısmından çıktım ve gözlerimin içine bakan kızları umursamadan bardan dışarı çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sillage ❧ rosékook ✓
Fanfiction"Her saat, yaralar sonuncusunu öldürürmüş. Sense her saat yarama yaralar ekliyorsun. Yaktığın yeter cehenneminde, kül oldum. Dokundukça savruluyorum, dokunmasan kanıyorum. Kokuna hasret kaldım. Hasretine dilharap." [Jeon Jungkook ✗ Roséanne Park Cha...