Sevgi, nefret, gözyaşı, kahkaha..
Sillage'yi yazmaya başlarken aklımda bu kadar olgun düşünceler yoktu, bu hikâyeyi yazarken insanlara farklı bir bakış açısı kazandırabilmeyi amaçlamıştım ve görüyorum ki Sillage, bana bile birçok bakış açısı kazandırmayı başardı.
Aktarmak istediğim düşünce tam olarak şuydu:
'Bir varlığa sen değer vermesen bile, aynı varlık farklı birisi için dünyalara değer olabilir. Senin göz ucuyla bile bakmadığın bir tablo, bir başkası için uranüs kadar büyük bir anlam içerebilir. Sevgili okuyucum, yemin ederim, senin üzerine basıp geçtiğin bir tutam çim bile, bir başka varlığın karnını doyurabilir. Bir annenin sevmeye kıyamadığı bir evlattan bir başkası ölesiye nefret edebilir. Demem o ki, her varlık özeldir; sen sevmesen bile, sırf başkası seviyor diye o varlığa saygını vermelisin.'
Sillage'yi yazarken her köşeye farklı bir duyguyu sakladım ve oturup onları sobelemenizi bekledim.
Bir çoğunuz sobeledi de.
Umarım duygu boyasına daldırdığım fırçamla, düşünce tablonuza yeni renkler katabilmişimdir.
Millet, Céanna'nın, yazımı bir buçuk sene kadar süren ilk kurgusunu okudunuz.
Bu kurguyu kalbinde yaşatan herkese, karakterlerini zihninde taşıyan herkese ve sonuna kadar okuyan herkese teşekkür ederim♡
Sillage için eleştirilerinizi bekleyeceğim, eğer spoi içermeyen eleştiri ve düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız, kitaba başlamak isteyen diğer okuyuculara fikir vermiş olursunuz. Düşüncelerinizi merakla bekliyor olacağım ♡
Ayrıca bu satıra kitabı önermek istediğiniz arkadaşlarınızı etiketleyebilirsiniz ♡
Her zaman dilediğim gibi,
Umarım hayatınız boyunca gözyaşlarınızı seversiniz. Kahkahalarınızı, öfkenizi, umutlarınızı, hayallerinizi, ve sizde olmasından nefret ettiğiniz o ayrıntıları bile, umarım bir gün sevebilirsiniz.
Çünkü o ayrıntılar siz sevmeseniz bile bir başkasının hayali olabilir.
Duygularınızı kısmayın, bol bol ağlayıp bol bol gülün, bol bol yaşayın.
Yıldızlar kadar nefes size.
-sevgili, Céanna.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sillage ❧ rosékook ✓
Fanfiction"Her saat, yaralar sonuncusunu öldürürmüş. Sense her saat yarama yaralar ekliyorsun. Yaktığın yeter cehenneminde, kül oldum. Dokundukça savruluyorum, dokunmasan kanıyorum. Kokuna hasret kaldım. Hasretine dilharap." [Jeon Jungkook ✗ Roséanne Park Cha...