4.7

2.2K 184 208
                                    

♪ Gracie Abrams| I Miss You, I'm Sorry♪

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gracie Abrams| I Miss You, I'm Sorry♪

|Roséanne Park Chae Young'

Jungkook ve diğerlerinin bize her şeyi anlatmasının üzerinden birkaç gün geçmişti. Bu süreçte kızlarla toplanıp olaylar üzerine konuşmuştuk. Jisoo bize Yoongi'nin kız kardeşinden bahsettiğinde hepimiz oldukça şaşırmıştık. Yalnızca biz değil, Jungkook ve diğerleri de fazlasıyla şaşırmıştı çünkü Yoongi'nin öz kardeşinin varlığından haberleri bile yoktu.

Jisoo bize her şeyi anlatmak zorunda kalmıştı çünkü Yoongi'nin kız kardeşini tek başlarına bulamayacaklarını düşünüyordu. Onu bulmak istiyorsak hepbirlikte düşünmeli ve harekete geçmeliydik.

"Tanrı'm şu adamın saçlarına bak!" Jennie kahkahalarla gülerek işaret parmağıyla ön sıralardaki bir adamı işaret ettiğinde gözlerimi adamın dikkat çeken saçlarına çevirdim ve anında kahkaha atmaya başladım. Jennie'nin söylediği kadar komik görünüyordu.

Jungkook ve Soojin'in yüzme müsabakası için kapalı yüzme havuzuna gelmiştik. Seyirci koltukları tıka basa dolu görünüyordu. Annem de bizimle birlikte gelmek istemiş ve öndeki sıralardan herkes için koltuk ayırmıştı. Henüz yüzme yarışı başlamadığı için Jennie'yle birlikte en arka koltuklara oturup sarhoş gibi eğleniyorduk.

Jennie elimdeki çilekli milkshake'in pipetine uzanarak tadına baktığında gülerek onu izliyordum.

"Imm güzelmiş." Diyerek geriye çekildiğinde göğsümü gere gere böbürlendim.

"Sana çilekli almanı söylemiştim, Jenjen."

Jennie kendi orman meyveli milkshake'ine geri dönerek omuzlarını silkti.

Gözlerim bize doğru koşmakta olan Lalisa'yı bulduğunda Jennie'yi dürterek Lalisa'yı işaret ettim. Ve aynı anda gülmeye başladık. Bu aralar herkes Lalisa'yla uğraşıyordu. Taehyung'a aşık olduğunu itiraf ettikten sonra onu bin pişman etmiştik ama eğlendiğimiz için sorun yoktu.

Lalisa yanımıza geldiğinde nefes nefese kalarak soluklanmaya başladı. "Kızlar," diye mırıldandı derin bir nefes alarak. "Benim saklanmam gerek."

"Ne oldu yine?" Diyerek gülmeye başladığımda Lalisa kaşlarını çatarak gözleriyle kalabalığı süzdü ve yeniden bize döndü.

"Taehyung beni utandırıp duruyor."

Jennie'yle aynı anda gülmeye başladığımızda Lalisa hüsranla bize baktı.

"Kızlar çok ciddiyim ben."

"Tamam tamam." Diye konuştum kahkahalarımı bastırarak. "Şurada oturan yaşlı teyzenin yanına otur biraz. Orada seni farkedemez."

Lalisa gözlerini kısıp yaşlı teyzeye doğru bakarak neşelendi.

sillage ❧ rosékook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin