40 ώρες μέχρι το τέλος - 01:00 π.μ
Η Εύη αφού παίρνει μια βαθιά αναπνοή και σκουπίζει τον ιδρώτα από το πρόσωπο της, πετάει με όλη της την δύναμη το κινητό μακριά της. Έπειτα γυρίζει το κεφάλι της στην ευθεία και σφίγγει το κομμάτι ξύλου στα χέρια της.
Αρχίζει να μετράει από μέσα της είκοσι βήματα και να σκέφτεται κάτι διαφορετικό στο καθένα. Κάτι ενθαρρυντικό.
Βήμα πρώτο. "Δεν μπορεί να είναι τόσο δυνατός."
Βήμα δεύτερο. "Είμαι πιο έξυπνη, πιο δυνατή."
Βήμα τρίτο. "Δύο οικογένειες βασίζονται επάνω μου. Ο Νέιθαν βασίζεται επάνω μου."
Βήμα τέταρτο. "Δεν έχει σημασία που του είπα ψέματα. Και αυτός το έχει κάνει, το κάνει πολύ συχνά, τρέχει πίσω από την Ιφιγένεια."
Βήμα πέμπτο. " Η υγεία του Νέιθαν εξαρτάται από αυτήν την νύχτα. Όπως και η ζωή της Ιφιγένειας.. είναι ανήλικη!"
Βήμα έκτο. "Οφείλω μέχρι και να σκοτώσω."
Βήμα έβδομο. "Μετά από αυτή την νύχτα θα φροντίσω το παιδί μου."
Βήμα όγδοο. "Πρέπει να ζήσει σε μια πόλη ειρηνική.. δεν αξίζει άλλο πόνο.."
Βήμα ένατο. "Σε κανέναν δεν αξίζει αυτός ο πόνος. Οι μέρες του είναι μετρημένες"
Βήμα δέκατο. "Οι ειδικοί θα τον φροντίσουν. Θα γίνει καλός οικογενειάρχης."
Βήμα ενδέκατο. "Θα έχουμε μια ευτυχισμένη οικογένεια μακριά από εδώ."
Βήμα δωδέκατο: "Δεν φταίει αυτός που έχει γίνει έτσι.."
Βήμα δέκατο τρίτο: "Αν είμαστε μαζί όλα μπορούν να συμβούν"
Βήμα δέκατο τέταρτο: "Η αγάπη μου γι' αυτόν είναι πιο σημαντική από όλα. Αν καταφέρω να σταματήσω την τρέλα του, αν σταματήσω όλες του τις πράξεις, θα τον σώσω."
Βήμα δέκατο πέμπτο: "Δεν πρέπει να φοβάμαι. Υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν σε μένα. Εξαιτίας τους είπα ψέματα στον Νέιθαν αλλιώς θα ήμουν το παιχνίδι του. Τώρα θα είμαι αυτή που θα τον σώσει και θα τον βοηθήσει να επανέλθει στην πραγματικότητα."
Βήμα δέκατο έκτο: "Ακόμη και αν με βρει δεν θα μου κάνει κακό γιατί κυοφορώ το παιδί του. Εφόσον εγώ θα είμαι καλά πρέπει να φροντίσω να είναι καλά και οι άλλοι."
Βήμα δέκατο έβδομο: "Για πρώτη φορά στην ζωή μου θα κάνω κάτι σωστό. Έχω μετανιώσει για όλες τις απάνθρωπες πράξεις μου και τώρα ήρθε η ώρα να το αποδείξω."
YOU ARE READING
Κάθοδος: Ο Εμμονικός Απαγωγέας |✔
Action> Η απαγωγή της ήταν το τέλος του παλιού εαυτού της. Ήταν το τέλος του εγκληματικού μυαλού του. Ήταν η αρχή της έρευνας της αστυνομίας. Η αρχή του τέλους. Started: 08/09/2018 Finished: 10/07/2019 Covers by:weebnextdoor