[ Chapter Twenty One ]

137 18 0
                                    

" Unnie, handphone unnie ni Lisa lupa nak cas hek hek. " ujar Lisa tatkala dia baru teringat yang handphone Jennie masih terletak elok di dalam poket seluarnya.

Jennie mendengus geram. Rambut Lisa ditariknya perlahan kemudian dia mengambil kembali telefon pintar miliknya.

" Baik unnie charge sendiri je tadi. Haih ! " keluh Jennie lalu dia meluru masuk ke dalam bilik tidurnya.

Sebenarnya Jennie keluar sebentar bersama Jisoo untuk membeli barangan dapur sementara Lisa dan Rosè mengemas dorm mereka.

Disebabkan terlampau asyik mengemas rumah, Lisa terlupa untuk mengecas handphone milik Jennie yang terletak elok di dalam poket seluarnya itu.

" Fuh ! Nasib baik sempat sebelum dia terpadam. " ujar Jennie tatkala dia sempat mencucuk wayar charger ke dalam handphonenya sebelum ia mati.

Jennie membuka telefonnya dan matanya mula membulat melihatkan terlampau banyak mesej dari Taehyung dan Jinhwan.

Keluhan dilepaskan. Apa lagilah mereka berdua ni nak kan ?

Jennie membuka aplikasi WhatSapp kemudian dia membuka pesanan mesej milik Taehyung terlebih dahulu.

TaeTae

Taehyung-ah, mian sebab lambat reply. Handphone Jen takde bateri tadi.

Ahh..

It's okay as long as Jen reply juga.

Takde lah Tae risau pasal mandeuk.

Ha..

Kenapa Tae mesej ? Ada something ke ?

Esok Jen free ?

Erm.. Free waktu petang. Pagi Jen ada music show.

Ohh..

Ermm..

Tae..

Ada pape ke ?

Erm..

Tae nak bawa Jen pergi somewhere esok.

Nak ?

Pergi mana ?

Tempat yang akan bantu Jen ingat macam-macam !

Hehe..

Jinjja ?

Hmm..

Jen okay je. Esok Tae jemputlah Jen, eh ?

Baik bos !

Esok Tae jemput dalam pukul 6 petang eh ?

Okay.

Okay see u tomorrow Mandeuk !

Yeah, you too.

Last Seen 8.30 p.m.

Jennie tersenyum sendirian. Tidak sabar mahu keluar bersama Taehyung esok !

#4 from afar [ C ]Where stories live. Discover now