Chapter 34

2.1K 356 486
                                    


[خب هلو ... شرمنده قرار بود ديشب بذارم :| اما نتم به شدت عن مال شده بود...بس كه كليپ عروسي و كيك عروسي و اينجور چيزا ديده بودم... 😂خب اينم ي پارت طولاني تر نسبت ب گذشته و مملو از لرري خوش بگذرهههه 😂❤️ ]

وقتى مطمئن شد كه ديگه بدنش هيچ ميلى به خواب نداره از تخت دل كند و آروم از روش بلند شد.
كمى سرگيجه داشت ولى بنظرش اين مسئله ى مهمى نبود كه بخواد بابتش
نگران باشه.

جلوى آيينه ايستاد و كلافه دستش رو روى چشمش كشيد و زير لب غرغر كرد.
قيافش افتضاح شده بود و پلك هاش پف كرده بود.
نميدونست ايان چجورى با اين قيافه تحملش ميكنه .

هوا تاريك شده بود و اين نشون ميداد كه مدت زمان زيادى خوابيده و براش جالب بود معده ى به فاك رفتش چرا سكوت كرده و اعتراضى به بى غذايى نميكنه.

از اتاق خارج شد و مسير آشپزخونه رو آروم قدم زد و وقتى پاول رو روى مبل ديد كه در حال مطالعه ى كتاب جديدشه ، به اين نتيجه رسيد كه ايان به شركت رفته و باز هم پرستار ويژه اش رو براى نگهدارى لويى فرستاده.

-بيدار شدى؟

نگاهش رو از كتاب نگرفته بود اما تشخيص اينكه يه گربه ى گرسنه آروم خودشو به آشپزخونه رسونده، كار سختى نبود.

-چيزى نداريم بخوريم؟

-چرا سوپ هست.

-سوپ؟ قرار نيست باهاش سير بشم.

-معدت حساسه... نبايد زياد چيزاى سنگين بخورى لويى.

پاول محكم گفت و با اينكار باعث شد كه لويى هيچ حرف اضافه اى نزنه و مخالفت كردنو تموم بكنه.
و خب اين لحن جديش ميتونست بخاطر ناراحت بودنش از دست لويى هم باشه.

-تو از دستم ناراحتى ؟

-نيستم.

لويى بيخيال سوپ و غذا شد، به هرحال اونقدر گرسنه نبود كه بيخيال پاول بشه.
پس سمت همون مبلى رفت كه پاول روش نشسته بود و به لويى كم توجهى ميكرد.

-مطمئنى كه نيستى؟!

-آره لويى الان هم غذاتو بخور قبل از اينكه ايان برگرده و سر اين مسئله دعوا راه بندازه.

-من متاسفم ...

لويى با بيچارگى گفت و لب هاش رو جمع كرد. فاصله اى با گريه نداشت ...
در اون لحظه احتمال نميداد كه زنده بمونه و بعدا بخواد بخاطر سوء استفاده از اعتماد پاول ، جواب پس بده.

-لويى من از دستت ناراحت نيستم. تمومش كن!

صداش بلند بود و باعث شد لويى قبل از اينكه كاملا به مبل پاول برسه ، متوقف بشه.
با آستين هاى لباسش ور وفت و سرش رو پايين انداخت و مثل بچه هاى خطاكار همونجا ايستاد تا پاول نرم تر بشه.

Dark StreetOnde histórias criam vida. Descubra agora