18.

163 6 0
                                    

Azt hittem álmodom, hogy egy rémálomba cseppentem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Azt hittem álmodom, hogy egy rémálomba cseppentem. Nem lehet igaz, hogy az a személy, aki felkapart a földről ugyan az, aki oda juttatott.

- Kislányom, bejöhetek? - nyitott be apám.

- Gyere.

- Kérdezni akarok. - ült le az ágy szélére - A szalagavatóddal kapcsolatban.

- Igen? - meglepett, hogy érdekli.

- Mikor lesz? Mire van szükséged?

- December 4-én lesz. Szükségem nincs semmire, időpontot kell kérnem, fodrászhoz, kozmetikushoz és körmöshöz.

- Jóó...Őőő...

- Van valami gond? - hebegett habogott, látszott, hogy gond van.

- Ingridnek éppen akkor lesz egy nagy előadása Londonban.

- Ooo. Mindent értek. - hihetetlen.

- Fontos neki. - kezdte a szent beszédet.

A méreg csak egyre feljebb és feljebb ment bennem, míg ki nem tört.

- Komolyan?! Fontos neki? Minden hónapban van előadása, szerte a világban, mindenhol fontos, hogy ott legyél! A lányod egyetlen szalagavatója kevésbé fontos. Ugye?! Nekem nem lesz másik! De semmi baj, menj csak Ingriddel! - fakadtam ki.

Apám döbbenten állt fel. Életemben először beszéltem vele így.

- De ...

- Nem kell a szöveg. Hagyj aludni. Menj Ingridhez, legyen csak boldog. - mutattam az ajtó felé.

Ahogy becsukta az ajtót kitört belőlem a zokogás. Nem jöhet rosszabb.

Másnap az osztályfőnöki órán jeleztem, hogy mégsem táncolnék, de nem engedi lemondani. Velem teljes a létszám.

- Mila. Várj, beszéljünk kérlek. - jött utánam Soma kicsengetés után.

- Nem akarok. Könyörgöm. - húztam el magam tőle.

Sietős léptekkel vetettem magam a tömeg közé.Lehagytam őt, hazáig figyeltem a hátam mögé, hogy követ e. A hetek így teltek, végig csináltam a próbákat vele, minden szó nélkül.

Eltelt két hét, ezalatt nem beszéltem Somával. Egészen a mai napig. Mikor haza értem dobozok fogadtak mindenütt. Apám hozzánk költözteti Ingridet. Kidobálta Lea szobájából a dolgainkat. A veszekedés után SMS-ben kértem Somát, hogy jöjjön értem. A felhajtón állva vártam rá.

- Mi a baj? - ugrott ki a kocsiból amint odaért - Bántott?!

- Elmehetnénk? Bárhová csak innen el. Kérlek.

- Ülj be. - nyitott ajtót.

Nem számíthatok másra.

- Hozzánk menjünk? - kérdezte zavartan - Anyuék Denisékkel vannak, nem kérdezősködik senki.

- Akkor jó. - egyeztem bele - Nem baj?

- Mi?

- Hogy téged hívtalak... - motyogtam.

- Bármikor jövök te is tudod! - állt meg előttük.

Felmentünk egyenesen a szobájába, hozott fel mindent amire szükség lehet aztán elindított egy filmet. Távol ült tőlem. Túlságosan távol.

- Soma. 

- Igen? - kapta felém a fejét azonnal.

- Zavarna, ha hozzád bújnék? - Tudom...de kell a közelsége.

Láttam rajta, hogy meglepte a kérdés. Hátrébb csúszott és elfeküdt, karját kitárva várta, hogy mellé feküdjek. Megnyugtat a közelsége. 

 VágyÁlom Where stories live. Discover now