Míg Soma a fürdőben volt én össze írtam mire van szükség a lakásban. Szép kis lista lett.- Hűha. Ez mind hiányzik?
- Igen. - ültem a kanapéra - De biztos ki tudunk húzni néhány kevésbé fontosat.
- Ne most baby. Aludjunk. Mindjárt kelni kell. - nyújtotta a kezét, hogy felhúzzon.
Mellé bújva, szorosan ölelve aludtam el.
______________________
Az ébresztő első hangjára felébredtem. Kinyomtam és próbáltam felébreszteni a még mélyen alvó Somát.
- Jó reggelt. - puszilgattam az arcát.
- Hmmm. - csókolt meg - Jobb nem is lehetne.
Magához húzva ölelt még pár percig majd elkezdtünk készülődni. Amíg a kávéfőzővel babrált én reggelit készítettem.
- Jó étvágyat élet.
- Imádom amikor ezt mondod. - harapott nagyot a szendvicsbe.
- Ha kész vagy indulhatunk. - pakolta el a tányérokat.
A sulihoz érve Vanassa indult el felénk.
- Olyan jó újra így látni titeket. - ölelt át - Nem tudom mit tettél de nem ajánlom, hogy újra megbántsd!
- Nyugii. Inkább menjünk be.
Szerintem még hosszú percekig álltunk volna itt úgy, hogy Somát szidja. Ezt pedig nem szerettem volna.
Tudom, hogy így sem könnyű neki, ahogy nekem sem. Próbálok nem gondolni a tényre, hogy ő volt a vétkes azon a reggelen.
- Baby. - állt meg a terem előtt.
- Minden rendben van. - nyomtam gyors puszit a szájára majd bementem.
Lehetetlen napon vagyunk. Szinte minden órán más teremben voltunk így Somát egész nap nem láttam. A kocsinál várt.
- Végre. - ölelt át - Erre vártam reggel óta.
- Hiányoztam?
- Borzasztóan. - motyogta.
- Te is nekem.
- Kis gerléim. - lépett mellénk Vanessa - Pénteken lesz egy jó buli, nincs kedvetek eljönni?
- Meglátjuk addig. - válaszolta ellépve.
- Így van. Ha minden igaz most programunk van. - néztem Somára aki azonnal vette a lapot.
- Pontosan. - nyitotta ki a kocsi ajtót nekem.
Ezalatt én megöleltem a barátnőm.
- Holnap itt.
- Este nem ülünk be valahova? Úgy mint rég.
- Legyen inkább holnap suli után. Rendben?
- Ígéred?
- Igen. - nyugtattam meg.
Tényleg rég voltunk együtt bárhol is. Ahogy elindultunk beavattam Somát a holnapi tervbe.
- Remek ötlet. Szükséged van egy kis kikapcsolódásra.
YOU ARE READING
VágyÁlom
Romance" ... a komódhoz ugorva füléhez kapja majd a mosoly, ami eddig az arcán volt lefagyott. Hirtelen aggódó, fájdalmas tekintet vette át a helyét. ... "