5.

237 7 0
                                    

Elrepült az első fél év az iskolából

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Elrepült az első fél év az iskolából. Az eleje borzalmas volt, mégis mióta Soma belépett az életembe minden megváltozott. Tudok önfeledten nevetni, örülni dolgoknak. Mellette igazán önmagam lehetek, a régi önmagam. Szeretem.

- Hello Baby! – karolta át a derekam a suli folyosóján.

- Szia. – csuktam be a szekrényem miközben megfordultam.

- Ma is gyönyörű vagy.

Mosolya és csillogó szeme most is rabul ejt.

- Irány a terem! – hangzott az osztályfőnök szájából az utasítás.

- Csak utánad. – engedett udvariasan maga elé.

- A szalagavató bár fő projektje a tánc. Osztályszinten fog történni. Somának köszönhetően pont párban megvan a létszám. A párokat összeállíthatják maguk, de ha vita vagy hiszti van én osztom fel ki kivel lesz! Van rá öt percük megbeszélni.

Ahogy ezt kimondta Soma a padom mellett állt.

- Lennél a táncpartnerem? – kérdezte mosolyogva.

- Megtisztelnél. – válaszomra egy puszit nyomott az arcomra, majd büszkén a helyére sétált.

Az osztály lányai közül többen szúrós tekintettel néztek rám. Mit meg nem tennének, hogy a helyemben legyenek...

- Az idő lejárt! Kérem a párokat.

- Én Milával táncolok! – kiabált be elsőként.

A tanár felírta és várt, hogy a többiek is mondják, ebből viszont nagy vita kerekedett.

- Elég! Csend! – csitította el az osztályt – Akkor majd én megmondom ki kivel fog táncolni. – sétált a táblához.

Krétát ragadott majd írni kezdett.

- Mila Soma páros marad. Katy Brendonnal, Sara Viktorral, Teresa Ronalddal, Hanna Geryvel, Vanessa Teoval, Nikol Zac, végül Rebeka Tonyval. Első próba holnap! A tánctanár kérésére hozzanak magassarkút a lányok.

- Én is hozhatok magassarkút tanárnő?! – kiabált be Teo, mire az egész osztály nevetni kezdett.

- Ahogy érzi. – reagálta le a vicces kedvű fiút.

Ma ez volt az utolsó óra, elpakoltam aztán kifelé indultam.

- Várj Mila! – sietett utánam Katy.

- Igen? – fordultam felé.

- Csak azt akartam kérdezni megoldható lenne, hogy cserélj velem? Brendon nem illik hozzám. De Soma ahhh.

Ahogy előadta a hányinger elkapott.

- Ne legyél nevetséges. Ő kért el, valószínű azért mert velem akar táncolni, nem pedig veled.

- Ne máár. Sokkal jobban mutatnék az oldalán.

- Soma velem táncol. Fogadd el!

- Ribanc! – fordult volna sarkon de elkaptam a kezét.

- Hogy?!

Megismételte. A kezem lendült és nagyot csattant az arcán.

- Itt mégis mi folyik?! – jött ki az igazgató.

- Nem normális! Csak úgy megütött! – hazudott rögtön.

- Igen, ezt megelőzően kiesett a szádon a ribanc szó!

- Ez nem megoldás Mila.

Vállat vonva indultam ismét útnak.

Bár eltelt néhány hónap, apámmal való kapcsolatom nem javult, sőt. Folytonos veszekedés mellett olykor a keze is eljár. Gyűlöl, amiért hasonlítok anyura. Rá emlékeztetem.

Éppen ezért akarok messze innen tovább tanulni. Ne kelljen vele élnem.

- Baby! – szaladt utánam Soma – Mi volt ez?

- Lényegtelen. – próbáltam elmenni, persze utamat állta.

- Naaa.

- Katy veled szeretne táncolni, azért jött, hogy ezt megbeszélje velem. Nemet mondtam emiatt ribancozott le. A kezem pedig jutalmazta a dicséretet.

- Azt gondolta simán lepasszolsz neki?! – tört ki belőle nevetés.

Miközben haza kísért tovább beszélgettünk. Izgatott a tánc miatt.

- Köszönöm, hogy elkísértél. Holnap találkozunk. – adtam puszit az arcára majd bementem.

Apám a nappaliban élte éppen a szexuális életét, igyekeztem a lehető leggyorsabban elérni a szobámba. Próbáltam tanulni, de a szűnni nem akaró hangok miatt nem tudtam arra figyelni amire akartam.

 VágyÁlom حيث تعيش القصص. اكتشف الآن