25.

172 5 0
                                    

Milát hazavittem, segítettem bevinni a cuccait, aztán csak néztem az üres lakást

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Milát hazavittem, segítettem bevinni a cuccait, aztán csak néztem az üres lakást. A falról eltűntek a régi családi képek. Helyükre Ingrid fotói kerültek.

- Beköltözött. - jött le.

- Szörnyű ez a nő. - csúszott ki a számon.

- Igazad van, mégsem tehetek semmit. Ha jót akarok magamnak ... - tette hozzá.

- Még mindig áll amit mondtam! - fordítottam felém az arcát.

- Tudom. - suttogta.

- Biztosan egyedül akarsz lenni?

- Persze. Megleszek. Te menj és bulizz a srácokkal.

Nem akartam túl akadékoskodó lenni, ha nem akar velem lenni kénytelen vagyok elfogadni ezt.

- Köszönöm, hogy csodálatossá tetted ezt a napot. - ölelt át az ajtóban.

- Minden napod legalább ilyen csodássá szeretném tenni! - félve de annál nagyobb vággyal csókoltam meg.

- Hiányzol. - súgta alig hallhatóan.

- Ha tudnád mennyire ...

A vágy magával ragadott, magamra húzva ajkaimat az övére tapasztottam. Szenvedélyes csókunkat a telefonom csörgése zavarta meg.

- Bocsánat. - vettem ki a zsebemből, hogy kinyomjam.

- Vedd csak fel. Még egyszer köszönök mindent. - gyors puszit nyomott a számra, majd becsukta maga mögött az ajtót.

Kedvem támadt jó messzire küldeni azt aki hívott.

- Jobban nem is időzíthettél volna! - vettem fel.

- Jössz? Mi lesz már?! Mindenki rád vár.

- Majd érkezem!

A telefonhívás lebonyolítása után elindultam. Még mindig dühös vagyok a remek időzítés miatt ... de nem tehetek semmit. Épp leparkoltam a kocsival mikor SMS-t kaptam.

📩 Mila: Érezd jól magad. Szeretlek.

➡️Mindennél jobban Baby!Hívj ha bármi van, okay?!

Belépve megláttam a fiúkat, éppen egy kört kértek.

Három óra lehetett, már nem voltam józan, de pontosan tudtam magamról. A telefonom csörgött az asztalunknál, én a pultnál rendeltem a következő kört az előző felesekből.

- Mila hív! - szólt oda Leo.

- Hozd ki légyszíves. - azzal indultam is vissza.

Elkaptam a telefont és az épület elé mentem felvenni.

- Szia! - szóltam bele boldogan.

- Ön Soma? - kérdezte egy ismeretlen férfi hang.

- Igen, én vagyok.

- Egy lány telefonjáról hívom. Baleset érte, úton van a kórházba.

- Mi?? Mégis hogy? Hol?

- A temetőnél, menjen a Hanol kórházba. Oda szállítja a mentő.

Lesokkoltam. Nem hiszem el, hogy ez tényleg velem történik.

Bementem, magamra kaptam a kabátom.

- Hova mész? Igyál még.

- Mennem kell! Bocs. - rohantam ki.

Mivel ittam, a kocsi kizárt, így a sarkon várakozó taxihoz siettem. Elhadartam hova vigyen és csak sürgettem. A kórház folyosóján alig volt ember, nem volt senki aki megmondja hol találom.

 VágyÁlom Where stories live. Discover now