20.

172 7 0
                                    

Rohantam fel

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Rohantam fel. Natasa a fürdő ajtajában állt, szólítgatta és kérte, hogy engedje be.

- Sajnálom! Úgy sajnálom! - sírta el magát a földre rogyva.

- Te nyugodj meg. - húztam fel.

Denis épp ekkor ért be, rögtön oda jött, hogy elvigye őt. Semmit nem hallottam bentről.

- Van kulcsod ehhez? - kérdeztem a bátyám.

- Az az egy van, amivel bezárta.

- Mégse rúghatom be! - tettem egy kört a konyhában.

A szemem megakadt a záron. A konyha ajtó szinte ugyan olyan, a kulcsa talán jó lesz arra, hogy kinyissam. Próbáltam kinyitni vele, de csak kilöktem a másik kulcsot. Nyitni nem nyitotta.

- Be kell jutnom. - mondtam magamnak hangosan.

Két lökéssel betörtem az ajtót. Mila a földön feküdt eszméletlenül.

- Baby! - húztam az ölembe.

Tűz forró volt. Denis bejött, riadtan nézett rá.

- Engedj hideg vizet. - csak állt ott - Csináld már! - kiabáltam rá.

Tele engedte a kádat aztán kiment. Egy pólóra vetkőztettem a még mindig eszméletlen lányt majd a bátyám segítségével a kádba tettük.

- Ez hatásos lesz? - kérdezte rám nézve.

- Remélem. - motyogtam.

Erre eddig sosem volt szükség.

- Törj össze két lázcsillapítót és tedd bele egy deci vízbe.

Ahogy behozta a szájába öntöttem, igyekeztem minél kevesebbet mellé engedni. Ahogy elkezdett lemenni a láza átvittük a szobába.

- Szerencse, hogy ennyi ruhád van itt. - nevetett az ajtóban Denis.

- Akár ide is költözhetnék. - vágtam vissza miközben betakartam Milát - Azért vizes borogatást teszek rá.

Kimentem, behoztam ami kell, majd magunkra csuktam az ajtót.

- Natasa aggódik. Mi a helyzet? - jött be egy óra elteltével a bátyám.

- Alszik. - válaszoltam halkan - Láza már talán nincs.

- Soma... - jött be félve.

Tartott tőle, hogy veszekedni fogok, hisz bármikor Miláról volt szó ugrottam. Tisztában vagyok vele, hogy nem akart bajt.

- Rendben lesz. Ne aggódj. - próbáltam nyugtatni.

- Ne haragudj! - sírta el magát újra.

Denis kivitte a szobából. Elfeküdtem az ágyon, közben az arcát simogattam. Éjjel kettő mult, mikor ébredezni kezdett.

- Baby. - ültem fel mellette.

- Hmm. - nézett rám egy pillanatra - Miért?! - szeméből könny csordult.

- Shh. Ne sírj! - a szívem szakad meg.

- Ölelj át. - tolta feljebb magát az ágyon - Érezni akarlak.

Hátra dölve átkaroltam. Épp az oldalamhoz ért eltolt.

- Leveszed? - kezét a pólóm alá csúsztatta.

Ledobtam Mila vizes ruhája mellé, majd vissza dőlve újra magamhoz öleltem. A hasam simogatva a mellkasomra dőlt.

- Köszönöm. - súgta erőtlenül.

- Nem kell. - simította végig a karján.

- Szeretlek. - alig volt hallható, mégis mindent jelentett nekem.

Puszit nyomott a hasamra.

- Hmmm. - hihetetlenül jól esett - Mindennél jobban szeretlek téged!

Nyugodt szuszogása jelezte, hogy vissza aludt. Csak néztem őt, ahogy a pólómban, szorosan átölelve a pucér mellkasomon alszik. Bár mindig így lenne. A legboldogabb ember lennék. 

 VágyÁlom Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang