Apám megjelent a kórházban, előadta az aggódó édesapát, majd mikor közöltem vele a véleményem megvádolta Somát, hogy tele beszélte a fejem.
Egy pillanat alatt kitette, csukott ajtónál is hallottam, ahogy beolvas neki. Egyedül tért vissza a szobába.
- Talán felfogja. - lépett az ágy mellé.
- A mobilod. Többször csörgött.
- Anyámék. - mondta miután magához vette a telefont - Visszahívom, csak egy perc.
Kiment míg lebonyolította a hívást.
- Itt is vagyok. Bejönnek. - nyomott egy puszit a homlokomra - Nem kérsz semmit? Inni, enni? Bármit.
- Csak maradj itt. - erőtlen hangom alig volt hallható.
- Pihenj kicsit. Én nem megyek el mellőled.
Ahogy kimondta elaludtam.
...
Órák múlva mikor felébredtem ő még mindig ott ült, mellette halkan a szülei beszélgettek.
- Felébredt! - lépett közelebb Melinda - Hogy vagy drágám? Fáj valamid?
- Jobban, köszönöm. Egy kicsit, de nem vészes.
- Szólok az orvosnak, hozzanak fájdalomcsillapítót. - ugrott fel a székből Soma.
Nem sokkal később az orvossal együtt tért vissza.
Holnap ha az eredményeim engedik haza mehetek. Soma azonnal felajánlotta , hogy haza visz, és ápol. Ugyanis szigorú pihenésre ítéltek.
- Legalább ezen a héten ne menjen iskolába. Azután testnevelés alól felmentem, az állapotától függően mehet.
- Úgy lesz, ahogy mondja.
- Vigyázunk rá! - tették hozzá Melindáék.
Az orvos kiment, mi váltottunk néhány szót, mikor Soma apukája felkelt.
- Ideje haza mennünk. Te meg pihenj szépen!
- Én maradok, menjetek csak. - állt fel mellőlem Soma.
- Öltönyben, ittasan ... - apja szigorú tekintettel meredt rá.
- Menj. Pihenned kell. Később majd vissza jössz.
- Nem! Én maradok.
- Legalább fürdeni, meg átöltözni gyere haza. - kérlelte az anyja.
Beadta a derekát, elköszöntek majd magamra hagytak.
YOU ARE READING
VágyÁlom
Romance" ... a komódhoz ugorva füléhez kapja majd a mosoly, ami eddig az arcán volt lefagyott. Hirtelen aggódó, fájdalmas tekintet vette át a helyét. ... "