2.

302 12 0
                                    

Elhagyta a szobát, így kiszálltam az ágyból, magamhoz véve a ruháim bementem a fürdőbe

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Elhagyta a szobát, így kiszálltam az ágyból, magamhoz véve a ruháim bementem a fürdőbe. Meglátva magam a tükörben, mintha nem is én lennék. A sírástól maximum a szemem árulkodik, a sminkem eltűnt az arcomról.

Igyekeztem rendbe szedni magam, aztán elindulni haza.

- A mobilod. - nyújtotta oda Soma mikor belépett.

- Köszönöm. Mindent. De már igazán mennem kell.

- Elviszlek, előtte örülnék ha ennél. Natasa készített egy isteni levest meg valami csirkeragut.

- Nem vagyok éhes. Apu is biztos aggódik.

- Hívott egy órája. Azt mondtam segítesz a matekban.

- Ooké. Akkor sem vagyok éhes.

Nagy sóhajt ejtett majd beletörődött, maga elé engedve elhagytuk a szobát, át a nappalin aztán ki a lépcsőházba. Csendben mentem előtte.

- Natasa vette le rólad a vizes ruhákat. Az én egyik pólóm pedig rád adta.

- Egy kicsit megnyugtató ... hogy nem te, vagy a bátyád.

Azt hiszem ez rosszul jött ki, elkomorodott az arca.

- Nem úgy értem! Hálás vagyok ... Mindenért.

- Meg sem fordult volna a fejemben.

- Tudom. - Igen hazudtam.

De mégsem mondhattam , hogy az első pillanatban azt gondoltam kihasználta az alkalmat.

Hamar a házunkhoz értünk.

- Holnap találkozunk?

- Be kéne menni.

- A sarkon felveszlek ha gondolod.

- Rendben. Akkor reggel.

Átölelve búcsúztam el majd besiettem. Apa a nappaliban ült, újságot olvasott. Felhúzott szemöldökkel nézett rám.

- Ki ez a fiú?!

- Egy osztálytársam.

- És mit csináltatok?!

- Tanultunk. Nem megy neki a matek, abban segítettem.

Láttam ahogy az arca vörössé válik.

- Hülyének nézel!? A táskád ott van a szobában. Az igazgató telefonált, mert igazolatlan hiányzásaid vannak! - szinte két lépéssel mellettem termett - Neked az a dolgod, hogy tanulj. Még egy igazolatlan és mehetsz a bentlakásos iskolába!

- Soha! Nem megyek abba az idióta képzőbe!

- Ne szájalj apáddal Mila! Teljesen igaza van. Iskolában a helyed. - lépett be tálcával a kezében apám nője.

- Neked kurvára semmi közöd ehhez! - fakadtam ki.

Amit a következő percben meg is bántam, ugyanis apám keze hatalmasat csattant az arcomon.

- A szobádba! Ne is lássalak holnap reggelig!

Egy pillanatra ledöbbentem. Sohasem ütött meg, bármekkora vita is volt.

Felrohantam és magamra zártam a szobám. Sajgó arcom párnába temetve hagytam, hogy a könnyeim újra utat törjenek maguknak.

___________________________

Az ébresztőm előtt ébredtem így még volt időm egy zuhanyra. Bedobáltam a mai napra szükséges könyveket, füzeteket majd miután teljesen elkészültem lementem.

- A kocsiban várj! Beviszlek, hogy biztosan beérj. - utasított cinikusan.

Ez az. Gyorsan írtam egy SMS-t Somának, ne várjon hiába.

Apám szinte repült az iskoláig. Szó nélkül szálltam ki és elindultam a kapuhoz.

- Mila! - jött nagy örömmel felém Vanessa - Nem voltál tegnap, minden rendben?

- Persze, nem éreztem jól magam.

- Ennek van bármi közé ahhoz, hogy Sománk se jött?!

- Együtt lógtunk. - lépett mellénk az említett személy.

- Úúúú. - nyüzsögtek körülöttünk.

Ezt fokozva Soma egy arcra puszival ajándékozott meg.

- Had egye őket a penész. - súgta oda, majd átkarolva elhúzott a terem felé.

Az osztály zöme még a folyosón volt.

- Tegnap mérges volt az apád?

- Kicsit. Hívták az igazolatlanok miatt.

Került, fordult ... olyan fura volt.

- Megütött. Igaz?

- Nem! Dehogy. - vágtam rá hirtelen - Nem volna képes rá.

- Mila... láttam. Nem mentem el, mert a kocsiban hagytad a sálad. Be akartam csengetni.

Látta. ... A padlót bámultam. Szégyelltem magam amiért hazudtam és azért amit apám tett.

- Miért hazudsz nekem?!

- Sajnálom.

A tekintet amivel rám nézett. Majd elsüllyedtem. A mellkasom szorított, nem kaptam levegőt. Muszáj volt kimennem. Szinte futva hagytam el a termet miközben a csengő miatt mindenki befelé igyekezett. Ennek köszönhetően Soma nem ért utol.

Az udvar hátsó sarkába mentem, ahol a dohányosok bújnak el.
Hogy honnan tudom?
Hát ... majdnem egy éve én is itt bujkálok. A nővérem és az anyám halála óta ez az egyetlen dolog ami képes megnyugtatni.

 VágyÁlom Where stories live. Discover now