44.

139 3 0
                                    

Katy kezd túlzásba esni

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Katy kezd túlzásba esni. Minden adandó alkalommal próbálja bosszantani Milát. Bár biztosítottam, hogy semmi oka kételkednie bennünk, tudom, hogy emészti a dolog.
Mikor kilépett a fürdőből abban a rózsaszín csipkés hálóingben az állam is leesett. Ahogy mindig.

- Wow. - léptem közelebb - Bomba vagy. - simitottam végig a karján.

- Ugyan. - pirult bele.

- Ha én mondom akkor az bizony úgy van.

_____________

Reggel együtt indultunk az érettségi eredményekért. Az osztályba lépve Katy igazán feltűnően méregetett.
Mila feszült lett ettől.

- Jó reggelt mindenkinek. - lépett be az osztályfőnökünk - Büszke vagyok az osztályra. A legjobb eredményeket értük el. - tett le egy papírkupacot a bizonyítványok mellé.

Mila kezét fogva ültem a padban. Mit sem törődve Katy próbálkozásaival.

- Kezdjük a jó dolgokkal...A legjobb eredményt Mila érte el. Hibátlan lapokat adott be. Minden tárgyból sikeres vizsgát tettél. Kitűnő eredmény! Gratulálok neked.

- Baby. - öleltem át ahogy vissza ült. - Nagyon büszke vagyok rád.

- Köszönöm szépen.

- Csendet kérek. Folytassuk. - vágott közbe.

Sorolta a többiek eredményét. Már kezdtem aggódni, hogy én ennyire szarul végeztem volna.

- Mrs. Holz ez az asztalán maradt. - nyitott be az angol tanár.

- Á... Köszönöm. - vette el - Soma. Ez a tiéd. Néhány pontot vesztettél de végeredményben jó teljesítmény. Gratulálok neked is.

- Már megijedtem. - nevettem kilépve.

- Akkor folytassuk a kevésbé jó eredményekkel. Szerencsére ebből igazából egyetlen egy van.

Nem volt nehéz kitalálni ki teljesített rosszul hisz csak az ő neve nem hangzott még el.

- Katy...négy tantárgyból nem sikerült a vizsgája. Ez azt jelenti, hogy évet kell ismételnie.

A lány teljesen kiborult, hisztérikussá vált.

Ezen az osztály zöme jót nevetett. Elköszöntünk és eljöttünk.

- Ma ünnepelni kell. - jött utánunk Vanessa.

- Este mi elutazunk. - mondta Mila mellettem állva.

- Ahh Soma. Ne már. Nem mehetnétek holnap?

- Át kell vennünk a szobát különben úszik a foglalásunk. - magyaráztam.

Sértődve ment el.

Nagy sóhajtás kíséretében ült be az autóba Mila.

- Nem tudja elfogadni, ha nemet mondanak neki.

- Majd megnyugszik. - motyogta.

Milát kiraktam a pláza előtt. Kerestem parkolót és utána mentem.

Addigra ő már megvette a bőröndöt.

- Nagyon gyors voltál. - karoltam át.

- Igyekszem, hisz be is kell pakolnunk.

- Igaz. - még mentünk pár helyre aztán haza indultunk.

Becsomagolt bőröndökkel mentünk át a szüleimhez elújságolni a sikeres érettségit.

- Mindkettőtöknek gratulálunk. Büszkék vagyunk rátok. - ölelt át mindkettőnket anyám.

Kicsit beszélgettünk, majd mikor indulni készültünk apám is felszólalt.

- Mire megjöttök mi már Denverben leszünk, ezért most köszönünk el.

Ezzel az én kedvem el is rontották. Feszült lettem. De próbáltam nem kimutatni. Nem akarom, hogy átragadjon Milára.

- Pihenjetek, érezzétek jól magatokat. - folytatta apám.

- A legfontosabb, hogy vigyázzatok egymásra! - tette hozzá anyám - Vigyázz a fiamra drágám. Gyerek még, kell neki az erős kéz. - fordult Mila felé.

- Anyaaa.

- Vigyázok rá. - motyogta zavartan a mellettem álló lány.

- Induljunk. - fogtam kézen és húztam kifelé.

 VágyÁlom Donde viven las historias. Descúbrelo ahora