40.

155 4 0
                                    

Hihetetlen a lakás

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Hihetetlen a lakás. Mila ragyogó szemmel nézett szét. Rettentően örülök, hogy minden ilyen tökéletes most.

- Baby. - azt hiszem ideje fürdeni és pihenni.

- Igen?

- Holnap be megyünk?

- Mindenképpen. Úgyhogy irány fürdeni aztán alvás. - lépett el az ablaktól.

Míg ő zuhanyozni volt én kipakoltam a hozott dolgokat.

- Öhm...- Mila az ajtóban állt ruháit maga előtt tartva - Azt hiszem valamire nem gondoltunk.

- Törölköző. - kaptam a fejemhez - Lemegyek a Hertibe. Itt van egy sarokra. - vettem magamhoz a kocsikulcsot - Addig menj vissza, nehogy megfázz.

Gyors csók után el is indultam. Ilyen balfék is csak én lehetek. Az áruházban egyenesen egy ott dolgozóhoz mentem.

- Bocsánat. Mentsen meg...Ugye árulnak törölközőt. - full idiótának nézett.

- Igen. A kettes sor után balra lesznek. - mutatott a polcok irányában.

Megköszöntem az infót majd sietve vettem az irányt arra.

Sok lehetőség nem volt így az első kettőt megfogva mentem a kasszához.

Alig tíz perc alatt megjártam. A siettségben kopogás nélkül rongyoltam a fürdőbe.

A kabin oldala a lecsapódó párától teljes mértékben takart.

- Sikerült. - tettem le a mosdó melletti szekrényre.

- Köszönöm.

Vicces, hogy a legalapvetőbb dolgokra nem gondoltam.

- Holnap vásárolunk kell. - mosolyogva lépett ki.

- Mindenképpen. - csókoltam meg - Megfürdök baby.

 VágyÁlom Onde histórias criam vida. Descubra agora