24.

172 5 0
                                    

Soma bálkirályként az emelvényen állt, mosolyogva nézett vissza ránk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Soma bálkirályként az emelvényen állt, mosolyogva nézett vissza ránk. A szívem megtelt büszkeséggel. Mindazok ellenére, ami történt ... Ő az az ember aki miatt életben vagyok, aki miatt felkelek reggel.

- Tehát a bálkirálynő végül, valós szavazatok alapján ... A legnagyobb büszkeséggel mondhatom ... Nem más, mint Zeinsah Mila!

Egy percig csak álltam a tapsvihar közepén, majd lassú bizonytalan lépésekkel indultam az emelvény felé. Soma csillogó tekintete kísérte lépteim.

- Köszönöm. - vettem át a virágot.

Mellém lépve átkarolt, az anyukája rögtön fotót készített.

- Natasa és a bátyád haza mentek. - válaszolt Melinda a fel nem tett kérdésre, mikor látta Soma ide oda vándorló tekintetét.

- Bizonyára Natasa kimerült. - motyogtam.

Vanessa rohanva közelített felénk.

- Uuuu! Gratulálok nektek! El kell rabolnom, bocsi Somci. - azt hiszem már több alkoholhoz jutott, mint kellett volna.

Mire szólt volna bármit, kiszakított a karjai közül, s rohanva húzott az ajtó felé.

- Várj! Lassíts már!

- Sietnünk kell! Várnak ránk! - állt meg fél percre.

- Kik? Hova akarsz menni?

- Noah meg pár srác házibulit rendeztek. Meghívtak.

- Át kell öltöznöm, meg egyébként is ...

- Jó öltözz! Átküldöm a címet, gyere oda.

Ezzel elengedett és rohant a parkolóban álló kocsihoz.

- Baby! - azt hittem szívem kiugrik a helyéről.

Az előbb senki sem volt kint most meg hirtelen a semmiből itt áll Soma.

- Hát Vanessa? - kérdőn pillantott rám - Azt hittem beszélgetni rabolt el.

- El rabolt volna, szó szerint, de nem beszélgetni.

- Hát? - meglepve állt előttem.

- Házibuliba, Noah szervezi.

Némi csalódottság ült az arcán.

- Mivel csak elhurcolt tőletek, és még ebben a ruhában vagyok a világért sem indultam volna vele azonnal. Az igazat megvallva, inkább nem bulizom vele.

- A fiúk a Blöffbe invitáltak minket. - nézett rám - Van kedved?

- Inkább haza mennék, ha nem baj.

- Ahogy akarod. Haza viszlek. - ajánlotta fel.

- Ne fáradj, hívok taxit, menj csak bulizni.

Nem engedett el. Miután átöltöztem, a kocsihoz vitte a ruhám és a nagyobb csomagokat.

- Anyukádék még bent vannak?

- Már kint. - állt meg mellettem Melinda.

- Soma szólt, hogy haza visz.

- De ti? Vele jöttetek ... most meg ...

- Nem! Nyugi. - ölelt át - Mi már megbeszéltük egy ismerőssel, hogy velük megyünk.

Megnyugtató, hogy nem miattam kényszerültek erre.

- Te voltál a leggyönyörűbb az egész teremben. - ölelt meg az apukája is.

- Köszönöm szépen. Mindent köszönök! Ha ti nem vagytok ...

- Ne is gondolj erre! - vágott a szavamba Soma - Ennek az estének nem szabad erről szólnia.

Igaza van. Eddig olyan csodás volt minden. Nem ronthatják el ezek a gondolatok.

 VágyÁlom Where stories live. Discover now