38.

149 5 0
                                    

Remek, most még Milát is megbántottam

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Remek, most még Milát is megbántottam. Gratulálok Soma. Bravó.

- Bébi. Beszélhetnénk. - értem utol a folyosón - Persze, hogy számítasz.

- Hagyjuk. Nem lényeg. - ment volna a női mosdóba.

- Várj már egy picit. - kaptam el a karját - Hülye voltam, tudom. Sajnálom.

- Soma. Hagyd már végre ... Vegyél észre engem! - jött ki Katy.

- Katy ... húzz el. - állt szembe vele Mila.

- Ne már, tényleg elhiszed, hogy elég lehetsz neki? - nézett végig rajtam - Pont Somának. Ne nevettess.

- Na jó, elég. Most már tényleg szállj le a földre Katy. Nézz magadra...Soha, de tényleg soha nem süllyednék erre a szintre.

- Örülnél ha ilyen jó dolgod lenne! - húzta fel az orrát.

Ez a csaj teljesen megbolondult.

- Köszönöm. - ölelt meg Mila.

- Ugyan mit?

- Amiket mondtál.

- Mind így van. Sosem érhet a nyomodba senki. - csókoltam meg.

- Gyerekek! Ezt az iskolában tessék mellőzni! - jött az igazgatónő épp arra.

- Ne haragudj rám baby. - tényleg egy seggfej voltam.

- Felejtsük el. De most már tényleg bemennék. - mutatott a mosdó felé nevetve.

Órák után egyenesen a lakásba akartunk menni, persze szerencsémre otthon hagytam a kulcsot, így első körben haza kellett menni érte. A nappaliban Denisék ültek anyámmal.

- Sziasztok. - köszöntek.

- Mila te már bejársz suliba? - lepődött meg Natasa.

- Már jól vagyok. Illetve nem olyan vészes. A szédülés zavaró de elviselhető.

- Nem is mondtad. - fordultam felé.

- Jól vagyok. - erősítette meg - Inkább ti meséljetek, hogy vagytok?

- Épp azért jöttünk, hogy átadjuk ezeket. - nyújtottak egy egy dobozt nekünk.

Egyszerű fehér doboz volt, masnival.

- Anya te meg ne szólalj! - figyelmeztette a bátyám.

- Szóval te már tudod a dolgokat.

Először bontottam ki. A kis doboz egy ultrahangos fotót rejtett.Én nem igazán értek hozzá, de azért a babát kivettem belőle.

" Gratulálok unokahúgod születik! "- olvastam a fotó hátulján.

- Oooo Gratulálok! - örültem, hogy végre lány is születik a családba.

- Te jössz Mila! - biztatták együtt.

A dobozka ugyan csak egy kép a hátulján viszont a " Lennél a keresztanyukám? " kérdés állt.

- Vicceltek?! - szöktek könnyek a szemébe - Ezer örömmel. - ölelte meg Vanessát.

- Ez azt jelenti öcsi, hogy neked kell vállalnod a keresztapa szerepet is.

- Ooo azt hiszem ez nem jelenthet gondot.

Késő estig beszélgettünk. A baba neveket különösen élveztem.

- Na és ti? Nem gondolkodtatok még? - kérdezte Denis - Ha már ennyire élvezed.

Vicces.

- Ha lesz rá okunk akkor fogunk. De mi most megyünk! - fogtam meg Mila kezét.

- Ilyenkor? Hova? - néztek furán.

- Hát haza. - mosolyogtam - Menjünk fel a cuccainkért bébi.

- Ohhh bébiii. - nyávogott.

- Na fiúk elég lesz. - avatkozott közbe anyám mikor a lépcsőn egy jellegzetes mozdulattal jellemeztem a bátyám.

 VágyÁlom Donde viven las historias. Descúbrelo ahora