28.

166 5 0
                                    

Nem akartam magára hagyni, de addig addig nyaggattak míg bele nem mentem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nem akartam magára hagyni, de addig addig nyaggattak míg bele nem mentem.

Egy gyors zuhany és átöltözés után már épp taxit hívtam volna Denis berobogott Natasával.

- Most hallottuk ... anyu mondta. Mi a fene történt? - érdeklődött aggódva Natasa.

- A zebrán elütötte egy autó. Könnyebb sérülésekkel megúszta.

- Bordatörés, agyrázkódás. Könnyebb sérülés? - lépett a nappaliba apa.

- De lehetett volna tragédia! Zsolt elmondása szerint sokkal durvább sérülések is érhették volna, amibe akár bele is halhatna.

- Mikor lehet bemenni? - alig fél perc különbséggel tették fel a kérdést.

- Most megyek vissza. Jöttök?

- Várj! Csinálok egy kis ragu levest, meg valami könnyű csirkés ragut. Vigyél be neki. - anya egy fakanállal a kezében állt előttünk - Addig pihenj le te is, felkeltelek ha készen van.

- Te egész eddig buliztál?!

- Háromig. Onnan mentem a kórházba. - magyaráztam.

- Akkor tényleg feküdj le egy kicsit.

Az unszolásukra felmentem, eldőltem az ágyon, de aludni nem tudtam.

Gondolatok ezrei lepték el a fejem, mi lett volna ha ... Bele sem merek gondolni. Ő a legfontosabb nekem. Nem veszíthetem el.

...

Mikor felébredtem teljesen sötét volt a szobában. A telefonom kerestem, hogy megnézzem az időt.

19:36

- A picsába!! - ugrottam ki az ágyból - Anyu!

- Shh. - pisszegett le az ajtóban - Felébreszted apádat.

- Azt mondtad szólsz.

- Bevittem Deniséket, evett is. Jól van. - kezdte - Rád meg rád fért a pihenés, legalább az alkohol is kiment belőled.

- Elviszem a kocsit! - nem hiszem el, hogy tényleg ezt csinálta.

- Kölcsön adtam a bátyádnak, majd bemész reggel. Menj vissza aludni! Az orvos úgysem enged már be.

Minden próbálkozásom hiába való volt.

Lementem enni, közben küldtem egy SMS-t Milának. Hívni nem akartam, hátha alszik.

- Tessék, ezzel lekötheted magad. - nyújtott át egy pendrive-ot anyám.

- Mi ez? - értetlenül ültem az asztalnál.

- A képek, videó a táncról.

- Uuuu szuper! - ennek örültem.

Terveim vannak vele. Gyorsan megettem az utolsó pár falatot és a szobámba mentem. Készítettem egy lemezt amire Mila képeit meg a videót tettem. Becsomagoltam, aztán elindultam az apjához.

- Te mit keresel itt?! - nyitott ajtót.

- Csak hoztam neked valamit. - adtam át a csomagot.

- Ez mi akar lenni? - nézegette. 

- Nézd csak meg. Garantálom, jól fogod érezni magad tőle.

 VágyÁlom Where stories live. Discover now