13.

182 6 0
                                    

Nem volt túl sok időm elkészülni, de nem akartam alul öltözött lenni

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Nem volt túl sok időm elkészülni, de nem akartam alul öltözött lenni. Egy fekete fél ujjas felsőt és csíkos szoknyát választottam.

A hajam kontyba feltűztem majd egy natúr sminket készítettem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

A hajam kontyba feltűztem majd egy natúr sminket készítettem.
Mire mindennel végeztem Soma is ideért értem. A szüleivel együtt.

- Mila! Wáó nagyon csinos vagy! – ölelt át Melinda.

- Köszönöm. Nem vártak sokat?

- Nem.- puszilt a vállamra Soma – Dögös vagy. – súgta a fülembe.

Örülök, hogy tetszem neki.

- Induljunk. – nyitott ajtót nekem.

- Látod, a fiad legalább igazi úriember!

Míg ezt ők megvitatták Soma a combomra tette kezét, így vezetett el Denisék házáig. Egyetlen kopogás után nyitódott az ajtó, mintha csak arra várt volna, hogy érkezzünk.

- Hűha. Nagyon jól nézel ki. Örülök, hogy látlak. – köszöntött elsőként Soma.

- Köszönöm szépen. – léptem beljebb.

A lakásban rengeteg ember volt. Rajtuk kívül senkit sem ismertem.

- Igyatok valamit, mindjárt itt lesz Natasa. Épp munkából jön haza.

- Nem tud semmit? – azt hittem ő is itt lesz.

Denis csak fejét rázva sétált az épp őt hívó szőke lányhoz.Egész biztos rólam beszéltek, hiszen a lány amióta beléptem le sem vette a szemét rólam. Soma beljebb ment, valami italért, de ez már tíz perce, mintha elveszett volna ezen a néhány négyzetméteren.

- Somii...ne már...tényleg?! – üti meg a fülem egy vékony női hang.

- Most jön! – kiabálta el magát Denis, erre Soma is vissza keveredett hozzám.

- Ne haragudj, itt vagyok. – súgta mögém állva.

Ebben a percben belépett Natasa. Boldog volt a vendégsereg láttán, nem számított rá, hogy ennyien várjuk őt idefent.

- Mila! Úristen, ez a ruha! – jött oda hozzám.

- Vanii. Nemáár. Köszönöm. – öleltem át.

Sokat beszélgettem vele, jóban lettünk. Egy ideig mindenki csak beszélgetett majd Denis zenét kapcsolt, oda lépett Natasa elé, lassan letérdelt és feltette a nagy kérdést. Persze volt sírás, a válasz egyértelmű igen volt.

- Gratulálunk! – kiabált mögülem Soma.

- Viszoont. Mielőtt annyira örülnénk ... Van valami. – kezdte félve – Denis, ezt nem így akartam elmondani ...

- Mi van nyuszii? Mi a baj? – törölt le egy könnycseppet.

- Úgyis tartod a lánykérést, ha azt mondom terhes vagyok?

Mindenki megfagyott egy pillanatra, egyedül Melinda sírdogált.

- Viccelsz?!

Könnyeivel küzdve rázta meg a fejét.

- Apa leszel. – ahogy ezt kimondta Denis felkapva ölelte át.

- A világ legboldogabb embere vagyok! Apa leszek,te pedig a feleségem!

Ezt követően mindenki újra gratulált, koccintott a jegyesekre és a születendő baba egészségére. Míg én Melindával beszéltem, a család férfi tagjai iszogattak, a többiek elköszöntek, nem maradt rajtunk kívül túl sok ember.

- Na jóó elég, te most szépen lepihensz! – húzta Denis az öccsét az egyik szoba felé.

- Nem akarok. Jó vagyok.

- Itt meg mégis mi folyik?! – ment oda Melinda.

- Soma többet ivott, mint amit elbírt volna.

- Nem majd nem ünnepelem meg, a bátyám apa lesz na meg férj. – magyarázkodott andalogva.

Próbálták besegíteni, de ellenállt.

- Mila! Hol van? – fordult vissza.

- Itt vagyok. Menjünk be. – karoltam a derekába.

- Baby...

- Shhh. Gyere. – érdekes módon hallgatott rám.

- Fiam miért kellett ez?! Ezt kell látni a barátnődnek?! – jött utánunk az apja mérgesen.

Láttam Somán, hogy dühössé vált, már válaszra nyitotta volna a száját.

- Nee. Nem történt semmi. – néztem Bobra könyörögve, hogy ne veszekedjenek.

- Hagyjatok egyedül. – feküdt az ágyra – Menjetek már! – kiabált.

Sosem láttam ilyennek. Melinda átkarolva húzott kifelé. Nem akartam ilyen állapotban magára hagyni.

 VágyÁlom Donde viven las historias. Descúbrelo ahora