1. červenec

990 14 17
                                    

,,Vstávej Vivienne!" křičel někdo a blížil se k mým dveřím.
,,No to si snad děláš srandu! Dneska máme jít navštívit tetičku Lily a ty jsi pořád v posteli!"
Pomalu jsem otevřela oči a podívala se na budík, který ukazoval 10:00. Otočila jsem hlavou a uviděla mého strašně otravného bráchu.
,,No dobrý ráno, Růženko. Nebo spíš poledne?"
,,Nech si ty kecy. Už vstávám."
,,Za 10 minut odjíždíme."
Potom už jsem uslyšela jen bouchnutí dveří a to jak křičí, kde má své modré triko.
Není nad to, když se první prázdninový den probudíte a nemusíte do školy. Tohle fakt zbožňuju. Žádní otravní spolužáci, učitelé a jejich 45 minuté výklady a taky dva měsíce neuvidím jeho. Hayden mi fakt chybět nebude. Ty jeho trapné poznámky pokaždé, co jsem vkročila do dveří a každodenní posměšky o tom, že jestli nezhubnu, tak mě nikdo nikdy nebude chtít. Dost. Uff. Usmála jsem se do zrcadla. ,,Dva měsíce ho neuvidím a ani tu jejich zatracenou partu!" zajásala jsem.

Do mého pokoje pronikaly sluneční paprsky a vypadalo to na pořádně teplý den. Popadla jsem ze skříně svoje oblíbené tyrkysové šaty a nanesla jemné líčení. Vlasy jsem si sčesala do uzlu a na krk si připnula náhrdelník, který mi věnovala Lucy se slovy: "Když si ho nasadíš, čeká tě každý den nový začátek." Lucy je jedna z mých mála kamarádek. Teda vlastně jediná, protože Susan se mi od tábora neozvala.

Z kuchyně šla cítit nádherná vůně lívanců s borůvkami a na mém místě se objevil talíř s tou lahodou. Táta si usrkl z jeho šálku a usmál se na mě. ,,Dobrý ráno," řekl. ,,Dobré."
,,Neříkal si náhodou, že za 10 minut odjíždíme?" upřu pohled na Grega. ,,No nějak jsem tě z té postele dostat musel," šibalsky se usmál. ,,Ty malej..ahh."
,,Je dobře, že si vzhůru Vivi. Chtěli jsme vám totiž oznámit malé překvapení," kousla jsem do lívance a koukla na mámu.
,,Zítra odjíždíme na celé prázdniny do Španělska!" zvolal táta.
Co?!? Španělsko!? Celé 2 měsíce?!

,,Cože kam?"

Ahoj všichni!💘
První prázdninový víkend je tady a s ním i můj nový letní příběh. Snad se vám bude líbit. Mějte krásné prázdniny!

Teresa

One ice cream please! [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat