střecha

391 12 15
                                    

Fabian si odskočí pro něco do kanceláře a oznámí, že bude za chvíli zpátky.
,,Co to do tebe vjelo?" zeptám se Haydena.
,,Nemůžu se koukat na to, jak tě tady všichni balí," řekne.
,,Oni mě nebalí, jenom si povídáme."
,,Tak to si možná myslíš ty, ale ne ti kluci."
Rozhlédnu se kolem. Jsme v tom nejvyšším patře. Pokojů už je tu jenom pár.
,,Vivienne?"
,,No?"
,,Nezlobíš se na mě?"
,,Ne," usměju se. ,,Ale už nikdy ty kluky nevraždi pohledem jasný?"
,,Jasný," řekne a zasalutuje.

,,Tak co připraveni?" dorazí Fabian a v ruce drží dalekohled. ,,Jdeme na střechu."
Po žebříku, z kterého má strašný strach, vyleze úplně nahoru.
,,Páni," vydechnu. ,,To je ale výhled."
,,Je to překrásný co? Někdy sem chodím obědvat, protože je tu klid a jsem tu sám."
,,Úžasný," řekne Hayden. ,,To teda," usměje se Fabian.
,,Pracuju dole v restauraci jako pomocná síla,"řekne.
,,Aha," podívám se dalekohledem a vidím náměstí Plaza de Mayor.
,,Dole jsem potkal Antonia a říkal, že si tu dáte oběd."
,,To by bylo fajn, umírám hlady," řekne Hayden.

Dole v aule nám Fabian ukáže cestu k restauraci, kde už sedí zbytek naší skupiny. Objednáme si jídlo z denní nabídky a Antonio vypráví všechny historky, co se tu kdy stali.
,,Vivienne?" řekne Hayden.
,,Jo?"
,,Psala mi Lucy. Prý jí neodpovídáš na zprávy."
Proboha! Lucy! Já na ni úplně zapomněla.
,,Díky, už jí jdu napsat."

Lucy: Začínáš mě štvát s tou tvojí ignorací Vivienne. Napiš, mám o tebe strach.

Vivi: Promiň! Já na tebe zapomněla, ale jsem v pohodě. Rande dopadlo skvěle. Chris je moc milý.

Lucy: No konečně! Aww, tak to je skvělý!
Jo a viděla jsem tu tvou cute fotku, když spíš, ale nebyla od Chrise.. byla od Haydena.

Vivi: Jakou fotku!?! No my se spolu totiž dívali na film a já u toho usla.

Lucy: *Posílá obrázek*

,,Haydene!" Zvedne hlavu od telefonu a zamračí se.
,,Co to má být?" ukážu prstem na fotku, co mi Lucy poslala.
,,Jsi na ní moc roztomilá," usměje se.
,,Komu si to poslal?"
,,Dal jsem to na instagram."
,,Cože!?!" Rychle ťuknu na fialovorůžovou ikonku.
,,Dělám si srandu! Poslal jsem jí jen Lucy."
Uff.
,,Tohle už nikdy nedělej!"
,,Co jako třeba teď, když jsem tě vyfotil jak zkoumáš jídelní lístek?" zasměje se a ukáže mi ji. Tvářím se na ní vážně zamyšleně.
,,Hej!"
,,No co. Vzpomínky na dovolenou," směje se.
,,Haha."

Fabian s otcem objedvají s námi. Vypráví mi o škole v Anglii a jeho klukovi. Jmenuje se Robin a je o rok starší než Fabian. Potkali se v jedné kavárně, kde Robin pracuje a Fabian tam chodí každé odpoledne se učit. ,,Je vážně moc fajn," říká. Zkoušel randit s holkama, ale vždycky veděl, že ho přitahují víc kluci než holky. Donesou nám jídlo. Já si objednala těstoviny s rajčatovou omáčkou, masem a olivami. Vypadá to báječně. ,,A co ty?" zeptá se, když zapíchnu vidličku. ,,Máš kluka?" pokračuje. ,,Ne, nemám," řeknu. ,,Ale teď jsem s jedním byla venku tady Madridu," usměju se. ,,Asi je do něj zamilovaná," šeptne Hayden. Praštím ho pěstí do ramene. ,,Takže Španěl, jo?" zeptá se. ,,Ne je z Amstru," povím mu. ,,Oo," usměje se.

,,Tak dobrou chuť!" popřeje nám Antonio.

One ice cream please! [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat