,,Nezabíjej mě prosím," řekne Hayden když přijedu až k němu.
,,Co se stalo?" Jela jsem tak rychle, jak jsem mohla.
,,Šel jsem se osprchovat a Greg byl u sebe v pokoji, ale když jsem se vrátil, nebyl tam," vyklopí Hayden.
,,Zkoušel si mu volat?"
,,To je na tom to nejhorší..telefon si nechal tady," sklopí oči.
,,Sakra Haydene!" Jsem naštvaná a to pořádně, i když je to moje zodpovědnost.
,,Taky si ho mohla hlídat a netahat se s nějakým klukem.." vyletí z něho.
,,Takže je to moje chyba?" Jo je Vivienne. Je to tvůj bratr. ,,To snad není možný!"
,,Promiň..vím, že za to nemůžeš," řekne.
,,Ale můžu! Je to můj bratr!"
,,Pojďme ho hledat, než se vaši vrátí."
,,Ale kam?" Jsem zoufalá. Nevím, co dělat.
,,Daleko být nemůže."Procházíme s Haydenem kolem restaurace, kde jsme byli včera. Poté parkem s chlápkem s růžemi a nakonec ještě uličkou s obchodníky. Blíží se 8. hodina a já to pomalu vzdávám. Posadím se na lavičku. ,,Co se děje?" zeptá se. ,,My ho nikdy nenajdeme," začínají se mi do očí hrnout slzy. ,,Ale najdeme!" sedne si ke mně. ,,Třeba se šel projít a už se vrátil. Je dost velký," řekne. ,,Greg ale nikdy sám nechodí," namítnu. ,,Já mam o něj strach Haydene," položím si hlavu na jeho rameno. Chytne mě za ruku. ,,My ho najdeme, přísahám," řekne. Chvíli sedíme a potom se zvedne a tahá mě nahoru.
Jdeme přes malé náměstí s fontánou, dále kousek lesem až dojdeme na hřiště. Greg by tady mohl být. Rozhlížím se po houpačkách, kluzavkách, pískovišti, ale nikde ho nevidím. Haydenovi někdo zavolá. Antonio říká, že za 20 minut jsou doma. Začínám panikařit. Třeba se vrátil. Nebo taky ne.
Přicházíme do vily s tím, že jsme ho ztratili. Teda já ho ztratila. Máma stojí ve dveřích a já se jí to chystám říct. Najednou do mě Hayden strčí. Kývne hlavou směrem k obýváku. Greg sedí na gauči a povídá si s tátou. Spadne mi kámen ze srdce. ,,Jenom tě ráda vidím zpátky!" řeknu a obejmu ji. Vejdu do obývacího pokoje a pozdravím tátu s Antoniem. ,,Můžeme si promluvit Gregu?" podívám se na něj. ,,Jasný ségra."
,,Kde jsi sakra byl!?" vykřiknu, když dorazíme k němu do pokoje.
,,Šel jsem se projít. Proč tak vyšiluješ?"
,,Měl si to říct Haydenovi! Víš jaký jsem měla strach?"
,,Promiň," sklopí oči.
Obejmu ho.
,,Prostě příště někomu řekni, že jdeš pryč, jo?" řeknu mu.
,,Jo. Šel jsem se jen podívat na okolí."
,,Dobře."Zaklepu Haydenovi na dveře. ,,Ano?"
Otevřu. Hayden leží na posteli a sleduje televizi. ,,Jen jsem ti chtěla poděkovat, že si mi pomohl. Greg se šel projít."
Usměje se. ,,Jsem rád, že je tady."
Oplatím mu úsměv a chystám se k odchodu. ,,Vivienne?" zastaví mě. ,,No?"
,,Jak to šlo s Chrisem?" zeptám se. Zavřu dveře a jdu si sednou k němu. ,,Bylo to fajn. Vzal mě na letní kino a pak jsem seděli a povídali si," vylíčím mu. ,,To zní zajímavě," řekne. ,,A pozval mě na výlet. V sobotu." ,,Ty s ním pojedeš na výlet?" podiví se. ,,Asi jo." ,,Sama?" ,,Ne. S jeho rodiči a sestrou." ,,Dobře." Ulevilo se mu? ,,No nic, jdu si popovídat s rodiči a Antoniem, jaké to tam bylo," řeknu. ,,Počkej, půjdu s tebou."
ČTEŠ
One ice cream please! [CZ]
RomanceCo se tak asi může stát na naprosto normální dovolené do Španělska? No asi jenom to, že s vámi do letadla nastoupí spolužák, kterého nesnášíte a ještě k tomu si sedne na sedadlo vedle vás a náhodou letí taky do Španělska.. ,,To bude cesta plná zába...