sexy jak dva keksy

398 12 18
                                    

Probudí mě zvonění telefonu. Na displeji svítí hovor od Chrise. Přijmu to. ,,Haló?" promluvím rozespale. ,,Dobré ráno Vivi. Chtěl jsem se jen zeptat, jestli si mám vzít košili nebo tak něco?" zeptá se. ,,Um no asi je to jedno, ale klidně můžeš." ,,Dobře, díky, tak v 5. Zatím." Nestihnu říct ani ahoj, protože típne. Vylezu z pokoje a zamířím do koupelny, kde si čistí zuby Hayden. ,,Dobré ráno," řeknu. ,,Dobré. Nějak časně ne?" snaží se říct s pusou plnou pasty. ,,Vzbudil mě Chris," naberu na kartáček trochu pasty. ,,Co chtěl?" otočí se na mě. ,,Ptal se, co si má oblíct." ,,Ty jo. Fakt důležitá věc, kterou potřebuje vědět v 8 ráno." ,,Hm."
Kartáček dá zpátky do kelímku a když si dočistím zuby i já, začne si sundávat oblečení. ,,Ehm, co děláš?" podívám se. ,,No jdu se sprchovat, protože tohle je koupelna a to se tu většinou dělá," ušklíbne se. Vivienne vážně? Na cos jako myslela? ,,Já blbá..jo aha." Chvíli na sebe koukáme než promluví. ,,No a mohla bys odejít?" zasměje se. ,,Teda jestli se nechceš přidat.." ,,Já..jo už padám," zasměje se a já směřuju ke dveřím. ,,Dneska si nějaká divná, Morganová.." dodá. Zavřu a mířím zpátky do pokoje. Převleču se z pyžama do kraťasů a trika.

Snídaně probíhá venku, což mě mile překvapí. Hayden už tam sedí a dneska mi připadá nějak..no..sexy. Bože! Ne.. takhle jsem to nemyslela. Jen ty jeho mokré tmavé vlasy a úsměv na rtech..,,Vivienne!" objeví se za mnou Antonio a já se leknu. ,,Tady jsi. Chtěl jsem se zeptat, jestli bys nemohla zajet do města a vyzvednout mi tam jednu košili. Dal jsem totiž dnes personálu volno a já musím ještě něco vyřídit," řekne. ,,Jo určitě," odpovím. ,,Haydene!" Otočí se na Antonia. ,,Ano?" zeptá se. ,,Můžeš dělat Vivienne společnost. Potřebuju vyzvednout košili." ,,Ehm, dobře." ,,Nemusíš se mnou jít, jestli nechceš," řeknu. ,,Já chci jít s tebou," usměje se. ,,Dobře." Jdu si sednout ke stolu a vezmu do ruky kousek čokoládového koláče.

Po obědě vyjedeme s Haydenem na kole do centra. Obchoďák je dost veliký, ale vím přesně do jakého obchodu jít, takže žádný strach. U pokladny mi prodavač ukáže 2 košile - jednu bílou a druhou světle modrou. ,,Antonio říkal abyste si jí vyzkoušel," řekne Haydenovi. Ten se na mě nechápavě podívá, ale popadne ji ze stolku a zamíří do kabinky. Chvíli stojím před ní a pak vyjde ven. ,,Moc ti sluší," řeknu. ,,Díky, ale je taky dost drahá." ,,Antonio ti ji koupil ne?" zeptám se. ,,Jo asi jo." ,,No tak ji ber! Vypadáš v ní úžasně." A fakt že jo. Ušklíbne se a vydá se zase zpátky do kabinky. U pokladny zaplatím Antoniovou kartou.

Přemýšlím jaké šaty si obléct. Buď světle růžové nebo fialové. Zaklepu na Haydena. ,,Které myslíš?" ukážu. ,,Ty fialové," řekne. ,,Díky." ,,Není zač," usměje se. Přijdu zpátky k sobě a myslím na Haydena. Myslím, že ho mám ráda. Možná trochu víc než ráda. Měla bych to říct Chrisovi, nechci mu dělat falešné naděje. Vpadnu do fialových šatů a sepnu vlasy do copu.

Hezkou neděli všem! 🌼

teresa

One ice cream please! [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat