příjemný španělský večer

367 11 1
                                    

,,Fabiane!" zvolám, když ho vidím přicházet.

,,Ahoj Vivienne. Ještě jednou všechno nejlepší," řekne s objetím.

,,Děkuju," usměju se.

,,Jo, tohle je Lucy. Moje nejlepší kamáradka," ukážu na ni.

,,Ahoj, moc mě těší," podají si s Fabianem ruce.

,,A Haydena znáš," usměju se na svého kluka.

,,Tak už jste to konečně dali dohromady?" zeptá se.

,,Už to tak vypadá," odpovím.

Vydáme se společně do vily, abych se mohla převlíct do něčeho teplejšího. Hayden s Fabianem čekají venku, zatímco já s Lucy jdeme ke mně do pokoje. Převleču se do černých džínů a vezmu si do batohu tenký svetřík.

,,Když už jsme tady, tak ti aspoň můžu dát dárek k narozeninám." Odskočí si do druhého pokoje a vzápětí je zpátky s taškou.

,,Všechno nejlepší Vivi," usměje se a obejme mě.

Otevřu tašku a vytáhnu z ní nádherný modrý svetr, oříškovou čokoládu a rámeček s naší momentkou z parku. Je to úžasný.

,,Děkuju Lucy!"

,,Není zaco," usměje se. ,,A teď už pojď! Kluci čekají."

...

,,Tak co třeba tady?" ukáže Fabian na podnik naproti.

,,Jo, ten ujde," odpoví Lucy.

Uvnitř je přeplněno, ale našli jsme poslední stůl právě pro čtyři. Obslouží nás mladá číšnice a donese nám jídelní lístky. Lucy a Fabian si objednají něco k jídlu, jen Hayden celou dobu mlčí. Snaží se usmívat, ale vidím, že není vůbec v pohodě. Když se Fabian s Lucy o něčem baví, tak se na něj podívám. ,,Jsi v pohodě?" zeptám se. ,,Jo, proč bych nebyl?" řekne. ,,Nevím.." odpovím. Vezme mě kolem ramen a já se opřu o jeho hruď. ,,Jsem v pohodě, nemusíš mít starost," řekne. Podívám se mu do očí a pak mu dám pusu. ,,No jo, vy dvě hrdličky," ušklíbne se Lucy. ,,Pozítří hraje v anglickém kině nějaký nový film, nechce tam zajít?" zeptá se Fabian. Vzpomenu si na to, když jsem tam byla s Chrisem a pak na tu narozeninovou oslavu. ,,Vivienne?" promluví na mě Hayden. ,,Jo?" řeknu. ,,Chceš tam jít?" ,,Jo, jasně, že jo."
Zrovna přijde na pódium kapela a začne hrát. Španělská hudba se rozezní celým podnikem.

Lucy se zřejmě zamilovala do hlavního zpěváka a fandí jako ta největší fanynka. Fabian už musel odejít, protože zítra ráno vstává do práce. My máme zítra v plánu válet se s Lucy u bazénu, popíjet limonády, bavit se a zpívat. To jsme totiž my. A taky nesmí chybět nějaké dobré jídlo.

Když kapela dohraje, tak zaplatíme a vydáme se zpátky do vily. Po cestě toho moc nenamluvíme, protože jsme všichni unavení, ale stejně se pořád Lucy směje a mluví o tom zpěvákovi.

,,Tak dobrou," odvláčí se polospící Lucy do pokoje.
,,Dobrou," řeknu.
,,Taky už asi půjdu," podívá se na mě Hayden.
,,Dobře, dobrou," usměju se.

Vlezu k sobě a vyvalím se na postel. Pak si vzpomenu, že jsem slíbila Grehovi, že si s ním zahraju hru, ale tak snad nebude naštvaný, když si to zahrajeme zítra.
Uslyším zaklepání na dveře a pak někdo vejde.

,,To jsem já. Hayden," šeptá.

,,Děje se něco?" zeptám se.

,,Ne, jen jsem ti zapomněl dát pusu na dobrou noc," usměje se.

Posadím se a on se ke mně naklaní a něžně mě políbí.

,,Teď se mi aspoň budou zdát sladký sny," usměju se.

,,Tak mi je můžeš zítra povyprávět. Dobrou noc," řekne.

,,Dobrou noc, Haydene."


One ice cream please! [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat