Talk to me baby
I'm going blind from this sweet, sweet craving, whoa
Let's lose our minds and go fucking crazy
Ah ya ya ya I keep on hoping
We'll eat cake by the ocean,,Hej," strčí do mě Hayden. ,,Co je?" vytáhnu si jedno sluchátko z ucha. ,,Zapomněl jsem si svoje, nechceš mi jedno půjčit?" zeptá se. ,,Hmm..na tady máš."
,,Ujde. Zas tak špatný vkus nemáš," řekne po chvíli. ,,Díky."
,,No zas tak moc si nefandi. Pořád to není úplně můj styl," odfrkne si. ,,A co je tvůj styl?" otočím se na něj. ,,Nějaký pořadný hard metal nebo rap?" pokračuju. ,,Někdy ti nějakou pustím, Vivienne," zase je to Hayden a ten jeho typický úšklebek. ,,Co? Tys mi řek Vivienne?" podivím se. ,,Jo." ,,Wow, to je asi poprvý" zaměřím se na něj. ,,Hele sklapni Morganová jo?" ,,Jasně Haydene, klidně si u tý Vivienne mohl zůstat." Usměje se a pak zavře oči.Chris: Viv?
Vivi: Ahoj Chrisi! Jak se máš?
Chris: Super, ale radši bych kecal s tebou než s mojí ségrou.
Vivi: Chápu tě.
Chris: Tvůj brácha je taky otravný nebo co? Myslím, že ho vidím, jak spí.
Vivi: Proboha ne, to není můj brácha. :D
Chris: Aha tak kdo?
Vivi: Spolužák. Náhodou letí taky do Španělska.
Chris: Jo taak.Škoda je, že nesedím u okýnka, protože bych se moc ráda koukala na oblohu. Najednou se mi Haydenova hlava opře o rameno. Kruci, on fakt usnul, no aspoň nebude mít žadný pitomý poznámky a probudí se až tam.
Chris: Už je tuhej co?
Vivi: Jo a udělal si ze mě polštář. Nejvyšší čas udělat mu nějakou kanadu.
Chris: Ty jsi krutá!
Vivi: Já a krutá? To bys měl vidět jak mě pořád štval ve škole..
Chris: Jakto?
Vivi: Pořád měl nějaký blbý narážky na mě a mou postavu.
Chris: Nechápu jak mohl urážet tak pěknou holku.
Vivi: Děkuju :) jsi moc milý!
Chris: S tou kanadou souhlasím.
Vivi: :ddZačne se mi chtít čůrat. Opatrně zvednu Haydenovu hlavu a vyjdu do uličky směrem k toaletám. Po cestě zamávám rodičům a i Chris se na mě usměje. Zamknu dveře a vydechnu. Kouknu se na sebe do zrcadla a upravím si vlasy. Co tady kruci Hayden dělá? Umyju si ruce a 2x se nadechnu a vydechnu. Klídek, Vivienne. Otevřu dveře a málem omdlím. ,,Pane bože! Ty mě sleduješ nebo co?" vykřiknu. ,,Klídek, nepřišel jsem tě znásilnit, jdu jen na záchod," zasměje se. ,,Hned po mě co?" ,,Dostalas to nebo tak?" ,,To myslíš vážně? Ne nedostala." ,,Tak to asi přijde. Jsi nějaká moc naježená." ,,Drž hubu, Haydene." ,,A navíc jsi byla fajn polštář a když si odešla už to nebylo ono." ,,Nechtěl si náhodou na záchod?" ,,Jasný už jdu."
Vydám se zpátky k sadadlu a znovu si nasadím sluchátka. Pak jedno vyndám, kdyby chtěl zase poslouchat se mnou. Usměju se nad tím, že poslouchá všechny ty moje písničky o lásce. Otevřu knihu a přečtu pár kapitol, když si všimnu, že se Hayden pořád nevrací. Pokračuju ve čtení, ale pak se tam přece jen zajdu podívat. ,,Haydene? Žiješ?" nic. Zkusit znovu zaklepat, ale pořád nic. ,,Haydene?" nikdo se neozývá. ,,Bála ses o mě?" poklepe mi někdo na rameno. Uff. ,,Cože? Ne nebála. Jen si byl nějak dlouho pryč.." řeknu. ,,Ale jo bála. Přiznej to." ,,A kdes vůbec byl?" zeptam se ho. ,,Koupit džus. Na tady," podá mi jednu láhev. ,,Koupil jsem ti taky." ,,Ehm, díky." ,,Příště ti radši oznámím, kde jdu. Dokázala bys tady ještě vyvolat poplach," ušklebí se. ,,Jasně," odseknu.
Další čas v letadle pročtu a Hayden hledá něco na internetu.
Chris: Hele Viv, nechtěla bys někam v Madridu?
Vivi: Jo proč ne ;),,Ty si domlouváš rande?" uvědomím si, že si Hayden čte moje zprávy. ,,Víš, že je neslušný číst si cizí chat?" otočím mobilem. ,,Hmm. To je ten kluk přes uličku?" podívá se směrem na Chrise. ,,Jo." ,,No nevím, nepřipadá mi moc sympatický," řekne. ,,Tobě nikdo nepřipadá sympatický." ,,Ale jo, pár lidí jo," nadhodí Hayden. ,, I tak si myslím, že on není nic pro tebe." No to snad nemyslí vážně!? ,,Jak ty můžeš vedět co je pro mě dobrý?" ,,Myslím, že až to poznáš, tak ti to dojde," zašklebí se. ,,No jasně." ,,Ještě mi poděkuješ, Morganová."
Když čtu 10. kapitolu, Haydenovi přijde zpráva. Očkem směřuju na display telefonu a vidím tam jméno Antonio. A pak mu Hayden odepíše.
Už se blížíme strejdo.
No to snad ne.
ČTEŠ
One ice cream please! [CZ]
RomansaCo se tak asi může stát na naprosto normální dovolené do Španělska? No asi jenom to, že s vámi do letadla nastoupí spolužák, kterého nesnášíte a ještě k tomu si sedne na sedadlo vedle vás a náhodou letí taky do Španělska.. ,,To bude cesta plná zába...