Frich 2.0

457 13 1
                                    

omlouvám se, že dlouho nevyšla kapitolka, byla jsem na dovolené a nebyl čas psát, ale už jsem zpátky!
doufám, že se vám nové budou líbit!

teresa

,,Co ještě chceš Haydene?" podívám se na něj.
,,Já přece nikdy neřekl, že tě tady nechci," řekne naprostě klidně. ,,Tak proč se najednou chováš tak mile a ve škole mi s Nickem děláte peklo." ,,O čem to mluvíš?" podiví se. ,,Nic." ,,Poslyš Vivienne je mi to líto, co se stalo a řeknu mu něco. Netušil jsem, že si to bereš až tak moc k srdci. Nick je prostě kretén," řekne a sedne si na postel. ,,Tak proč se s ním bavíš?" zamračím se na něj. ,,To je na dlouhý vyprávění.." promne si čelo. ,,Jo jasně chápu, udržet si pozici ve třídě, co?" ,,O to mi vůbec nejde, prostě je to složitý."
Protočím oči a jdu hledat ten batoh.
,,Včera si na mě byla docela milá, co se stalo?"
,,Asi jsem na chvíli zapomněla, že si Hayden Frich," odseknu.
Zasměje se. ,,To není vtipný!" hodím tričko ze židle do skříně.
,,Klídek, budu hodnej. A vlastně jsem docela rád, že tu jsi."
,,Co?" podívám se na něj udiveně.
,,No. Lepší než nějaká slečinka z Amstru," usměje se.
,,Tak to díky."
,,Myslím to vážně Vivienne."
Podívám se mu do očí a na chvíli se na sebe jenom díváme. Potom do pokoje vtrhne Greg. ,,Hele ségra mohla bys mi tohle sbalit do toho svého batůžku?" vycení zuby.
,,Ale ty seš tu taky parťáku! Jak se vede?" sklouzne očima k Haydenovi.
,,Dobrý. Co ty?" zeptá se ho Hayden. ,,Jo už se těším na nový španělský kámoše," řekne hrdě Greg.
,,Cože? Jaký kámoše?" zasměje se Hayden.
,,No nějaký kluky co se mnou budou kamarádit."
,,Tak já ti nestačím jo?" zeptá se Hayden. ,,Ne, ty seš moc starej."
,,No dovool. Ty rošťáku jeden!"
,,Můžeš si to dát do toho batohu," dolehám na něj.
,,Jasný jasný. Díky moc."
,,Odcházíme děti!" křikne z chodby Antonio.
Greg vylétne z mého dočasného pokoje jako první. Schovám si telefon do batohu a dám si ho na záda. ,,Tak co, připravená?" vstane z postele. ,,Jo."
,,Tak prosím, dámy mají přednost," orevře mi dveře.
,,Kdo jsi a co jsi udělal s Frichem? Děkuji," zasměju se.
,,Zůstal v Amsterdamu. Ten nový ti právě otevřel dveře."
,,Líbí se mi ten nový Hayden."
,,Mně ta milá Morganová taky."

Dole už všichni čekají. Máma mi zámává svým vějířem a konečně uvidím ten její kloubouk, který mi tak strašně nechtěla ukázat. ,,Sluší ti to," šťouchne do mě Hayden. ,,Ehm..díky," usměju se na něj. Podívám se na svoje černé kraťasy ke kterým jsem si vzala červené tílko. Hayden má tričko s vlaštovkama a modré kraťasy. No a taky jeho asi jediné boty, černobílé nike. Podívám se směrem na jeho boty a on řekne: ,,Mám jich tucet párů." Přinutím se zasmát. ,,Já nic neřekla." ,,Prostě je mám rád."
Nasedneme do většího auta, než jakým jsme přijeli včera. Antonio, který řidí probírá s tátou, kam všude se půjdeme podívat. ,,Haydene ty chodíš s Vivienne do třídy, že?" zeptá se po chvíli moje mamka. Proč se na to jako ptá? ,,Ano," odpoví Hayden naprosto klidně jako kdybychom byli nejlepší kamarádi. ,,Aha, tak to si asi bude moc dobře rozumět, co?" máma se sladce usměje směrem k nám. ,,Nech toho mami," řeknu jí a kývu hlavou. ,,Myslela jsem to dobře Vivi." ,,Jo jen to prostě už neřeš." Vzpomenu si na jednu scénu ve škole těsně před začátkem prázdnin.

One ice cream please! [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat