Jakmile konečně přistaneme, jdeme společně s Haydenem za mými rodiči. Myslela jsem, že se rozdělíme, ale asi to vypadá, že spolu budeme pořád. Chris mi zamává, protože odchází jiným směrem a Hayden ukáže prstem na mého bráchu. Plácnou si spolu jak kdyby se znali 5 let. ,,Tak co Vivi jak sis užila let?" zeptá se mě máma. ,,Jo super," usměju se. ,,Ehm..tohle je Hayden, ten synovec Antonia," představím ho. ,,Hola," zamává můj táta. ,,Ne tati on.." ,,Hola!" pozdraví Hayden. ,,Nejsem Španěl, ale tak základy ze školy bych měl mít," zasměje se. ,,Aha. To jsem netušil," zamyslí se táta. ,,Tamhle stojí Antoniovo auto," ukáže Hayden. Vezmeme si kufry a vydáme se společně k autu.
Přivítá nás jeho řidič a všichni nastoupíme do obřího auta. S tím naším se nemůže srovnávat. Greg zbytečně všechno fotí a chce abychom s Haydenem pózovali. Ten si to náramně užívá a zdá se, že si s Gregem budou rozumět. ,,No tak úsměv Vivienne!" nutí mě Greg. Usměju se a on nás všechny tři vyfotí na můj telefon, protože má prý lepší foťák než ten jeho. ,,Tohle si dej jako tapetu!" ukáže na fotku, kde jsme s Haydenem a já se tam šklebím. ,,Já ti to tam nastavím." Vlastně je mi to fuk stejně to potom změním. ,,Nemrač se pořád Vivi," otočí se na nás táta. ,,Já se přece.." ,,Říkal jsem ti to," přeruší mě Hayden.
Antoniova vila je nádherná. Jako fakt nádherná. Má 3 patra a taky střešní posezení. A ta obří terasa? Je úžasná! Okolo vily se rozprostírá krásná zahrada a uprostřed stojí fontána. ,,Boží co?" zeptá se mě Hayden. ,,Je to tak úžasný." ,,A to si ještě neviděla ten obří bazén." Řidič zaparkuje v garáži, kde mimo jiné stojí i další auta. V autech se moc nevyznám, ale vypadají dost draze. Najednou přijde nějaká holka, která vypadá jako zaměstnankyně a zeptá se, jestli něco nepotřebujem. Celou dobu přitom pokukuje po Haydenovi. Ty žárlíš Morganová? Co mě to napadlo. Však je mi to ukradené. Zavazadla nám odnese pán asi kolem 40 a s úsměvem nás pozdraví.
Když se blížíme k vile, z vchodových dveří vyjde pán s kulatým břichem a strništem na tváři. Usmívá se od ucha k uchu a pak zvolá: ,,Hola amigos! Jaká byla cesta?"
,,Nazdar Antonio," přivítá se s ním můj táta. ,,Cesta byla skvělá a dokonce jsme měli tu čest poznat tvojeho synovce," koukne směrem k Haydenovi.
,,No jistě! Pojď obejmout strýčka Antonia," Hayden vykročí a obejme Antonia.
,,A vy asi musíte být Diana," podá ruku mojí matce. ,,Ano, těší mě," odpoví máma.
,,No a tady máme Grega, že?" plácne si s mým bráchou. ,,A jako poslední překrásná Vivienne," podívá se na mě a podá mi ruku. ,,Těší mě a děkuju," potřesu si s ním a usměju se.
,,Pojďte dál, prosím," vyzve nás Antonio.Páni. Uvnitř to vypadá ještě krásněji než zvenku. Antonio nás nejprve zavede do kuchyně, která je modrá v kombinaci se smetanovou. Předpokládám, že Antonio vařit nebude. Dále přes kuchyň projdeme do jídelny, kde stojí obrovský stůl snad s 10 židlemi. Na stole se blyšťí porcelánové talíře, příbory, sklenice a uprostřed stojí váza s liliemi. Na druhé straně je obývací pokoj s plazmovou televizí, krbem, šedou pohovkou a dokonce i barem. Vzadu stojí knihovna s mnoha knihami. Vyjdeme po schodišti do druhého patra a já nemůžu uvěřit vlastním očím. Antonio otevře dveře a mně málem spadne brada. Je tu obrovský bázen a sauna. Dokonce i nějaká lehátka s držáky na pití. V dalších dveřích je malá posilovna no a pak je tu ještě menší obývák. Na patře se taky nachází koupelna s vanou. ,,Nahoře jsou vaše pokoje a taky 2 koupelny," oznámí nám Antonio. ,,Tady na druhém patře má pokoje personál," doplní. ,,Děkujeme," řekne táta. ,,Za chvíli se uvidíme dole u jídla. Určitě musíte mít hlad." Hayden se mezitím někde vypařil, takže jdu společně s rodiči a bratrem nahoru si odložit zavazadla. Je tu celkem 7 pokojů. Máma s tátou si zaberou pokoj úplně na konci chodby. Greg se vydá úplně na druhý konec a mně nezbývá než otevřít jeden ze tří pokojů, protože ten poslední je Antoniův. Otevřu dveře jednoho pokoje a spatřím Haydena jenom v ručníku kolem pasu. ,,Proboha! Sorry, já nevěděla, který je obsazený!" zakryju si oči. ,,V pohodě Morganová, víš kolik holek mě už takhle vidělo?" ,,Ne a ani to nechci vědět," odseknu. Na hrudi se mu rýsují svaly. ,,Červenáš se," usměje se. ,,J-á už mizím," zabouchnu dveře a otevřu ten vedle Haydenova. Páni. Tady mě fakt asi překvapí úplně všechno. Pokoj má fialovo-bílé stěny doplněné jednou květinou nad postelí, která je daleko větší než ta moje. Vedle balkónu je obrovská posouvací skříň a naproti postele se nachází stůl se židlí. V rohu místnosti leží sedací pytel a vedle postele stojí malý noční stolek. Vyjdu na balkón kde je další lehátko a nádherný výhled na celý Madrid.
Někdo zaklepe na dveře. Otevřu a ve dveřích stojí Hayden, jehož černé vlasy jsou ještě mokré od toho, jak se asi sprchoval. ,,Hmm..máš to tu pěkný," řekne. ,,Je to fantastický! Potřebuješ něco?" ,,Jo vlastně jsem si zapomněl nabíječku, nemáš náhodou na půjčení?" rozhlédne se pokoji. ,,Jo jasně." Dojdu ke kufru a pomalu ho rozepnu. Když ho otevřu úplně nahoře leží moje modrá podprsenka. ,,No to ujde Morganová," zasměje se Hayden. ,,Hej!" ,,No co?" ,,Tady máš tu nabíječku a zmiz," podám mu ji. ,,Díky, donesu ti ji večer." Zavřu za ním dveře a začnu vybalovat.
ČTEŠ
One ice cream please! [CZ]
RomanceCo se tak asi může stát na naprosto normální dovolené do Španělska? No asi jenom to, že s vámi do letadla nastoupí spolužák, kterého nesnášíte a ještě k tomu si sedne na sedadlo vedle vás a náhodou letí taky do Španělska.. ,,To bude cesta plná zába...