velká rodina

370 14 2
                                    

Hayden

Dům, ve kterém bydlím poznáte na první pohled. Čistě bílý s hnědou střechou a mnoha květinami na oknech. Máme je naprosto zbožňuje. První, koho zahlédnu je Grace. Usmívá se od ucha k uchu a běží mě přivítat. ,,Ahoj maličká," vezmu ji do náručí. ,,Chyběl jsi mi bráško," řekne. ,,Ty mě taky," usměju se na ni. Další vyjde z baráku Andrew, můj starší bratr. ,,Nazdar Haydene!" obejmu ho. ,,Čau." ,,Strýčku Antonio!" všimne si ho Grace. ,,Pojď ke mně!" rozpřáhne ruce Antonio.

,,Tak co máma?" zeptám se Andrewa. ,,Už je na tom líp a jedeme se za ní podívat až přijde táta z práce," řekne. ,,Dobře." Odnesu si tašku do svého pokoje a zkouším najít nějaké jídlo v lednici. Nakonec popadnu jablko. ,,Jak se to vůbec stalo?"  vejdu do bráchova pokoje. ,,Nějaký šílenec jel na červenou a srazil mámu přímo, když odbočovala," řekne. ,,Doufám, že ho zavřeli!" rozčílím se. Andrew kýve hlavou. ,,Hej stalo se ti něco? Jsi nějaký divný?" ptám se. ,,Lucia odchází na vysokou do New Yorku," řekne. S Luciou jsou spolu už asi od prváku a teď, když odchází na vysokou do New Yorku, je z toho Andrew nešťastný. On bude studovat v Londýně. ,,To bude dobrý brácho. Můžete se navštěvovat," řeknu. ,,Já vím, ale vztahy na dálku nejsou dvakrát fajn," namítne. Pak mu na chvíli vyprávím o Španělsku než se objeví táta.

Antonio hraje s Grace nějakou stolní hru a náš pes Robby se zrovna probudil z hlubokého spánku. Podrbu ho a sejdu dolů ze schodů. ,,Ahoj Haydene," pozdraví mě táta. ,,Ahoj." Chlapsky mě přivítá a oznámí, že můžeme za mámou. Nemocnice se nachází v centru města, což je asi 15 minut od našeho domu. Máma leží v prvním patře na trojlůžkovém pokoji. Brzo ráno ji tady přeložili, protože se její zdravotní stav daleko zlepšil. Když vcházím, úsměv se ji rozzáří a mně je daleko líp, když ji vidím. ,,Haydene," řekne. ,,Mami," přijdu a obejmu ji. ,,Jsem ráda, že jsi tady." Usměju se na ni. ,,Já jsem rád, že jsi v pořádku." ,,Ten idiot to do mámy sice napálil, ale když zatáčela, tak narazil hlavně do zadní části. Když přijela zachránka, byla v bezvědomí, protože se narazila do hlavy. Doktoři říkali, že má lehký otřes mozku," oznámí táta. ,,Kretén, mohl mámu zabít." ,,Haydene nemusíš se o mě bát," řekne máma. Chytnu ji za ruku. ,,Musel jsem tě vidět mami." Pohladí mě po vlasech a potom už se do pokoje přiřítí Grace a Andrew.

Máma se s Antoniem neviděla přes rok, protože měl moc práce ve Španělsku, takže si mají co povídat. S tátou jdeme do obchodu koupit ovoce
,,A jak se ti tam líbí?" zeptá se mě. ,,Jo, je to tam fajn." ,,A co ta rodina, co kamáradí s Antoniem?" ,,Ukázalo se, že je to rodina jedné kamáradky ze třídy," řeknu. ,,Aha. Tak to je fajn." Vybírám pár zelených jablek a táta bere banány. U pokladny mi přijde fotka od Vivienne.

Miluju to tady

Vivienne stojí před lavičkou a za ní jde vidět nádherný výhled.

Hayden: Doufám, že fotograf není nějaký další Španěl, který s tebou flirtuje :d

Vivi: Vlastně je to Brit a jmenuje se Fabian.

Usměju se.

Hayden: Tak to jsem rád. Vypadá to tam překrásně.

One ice cream please! [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat