,,Lucy?" mluvím do telefonu.
,,No nazdaar!" ozve se.
,,Jak se máš?" zeptám se. ,,Ujde to, ale venku zrovna prší a já se chtěla jít projít, takže budu muset strávit celý den sledováním seriálů!" řekne.
,,To je ale výhra!!" ,,Že joo," odpoví.
,,A jak se má moje Vivienne?" zeptá se.
,,Já se mám fajn, dneska jdu ven s jedním klukem. Jmenuje se Chris."
,,Oni nejdou ven! Mají rande!" křikne Hayden.
,,Cože?!? Morganová ty máš rande a oznamuješ mi to až teď!" Zasměju se.
,,Není to rande!" řeknu. ,,No jasně," řeknou společně s Haydenem.
,,Hej!" rozčilím se. ,,Vidím, že se dobře bavíš," řekne Lucy.
,,Není to tak zlý," odpovím. Vyfotím Haydena jak se opaluje na lehátku a pošlu jí to.
,,Ty joo.. Noo to není tak zlý," směje se.
,,I když samozřejmě jsem myslela ten výhled. Nevím na co si myslela ty."
,,No jo výhled. To určitě," řekne.
,,Volá mě máma, tak zase někdy," oznámí.
,,Jasně. Měj se, posílám pusu."
,,Ty taky!"Otevřu knihu a snažím se dostat opět do příběhu. Vtom mi ale zavolá Chris. Chvíli si povídáme a pak hovor ukončím.
,,Kam šel Greg?"
,,Říkal, že se jde převléct a pak si půjde zahrát stolní fotbálek," odpoví Hayden.
,,Aha ok."
,,Nepůjdeme se projít?" otočí se na mě.
,,Můžem. Jen se převlíknu."
,,Klidně takhle můžeš zůstat," zašklebí se Hayden.
,,Hej!" hodím po něm ručníkem.V pohodlných bílých šatech sejdu zpátky dolů. Hayden už čeká u brány. Kope teniskou do jednoho kamene. ,,No konečně!" zvedne hlavu a podívá se na mě. ,,Zas tak dlouho jsem tam nebyla," odpovím. ,,Tak už pojď. Nemáme moc času, než půjdeš na to rande." Podívala jsem se na něj a viděla zklámaní. Smutek? Má to něco společného s Chrisem? ,,Myslel jsem to v dobrém, Vivienne," řekne jakoby mi četl myšlenky.
Procházíme španělskou uličkou, kde obchodníci nabízejí různé zboží. Od různých vějířů až po nádherné šaty. Jsou tady taky stánky s dobře vypadajícím jídlem. ,,Počkej tu na chvilku," řekne mi Hayden. Kývnu. Kousek ode mě stojí stánek s pohledy. Zastavím se tam a poprosím o 3. Prodavač mi je zabalí do sáčku a já poděkuju. Hayden se za 10 minut vrátí s pytlíkem podobným mému. Vytáhne z něj náramek. ,,Pro tebe," podá mi ho. ,,Jako symbol přátelství," řekne. ,,Děkuju." Nemůžu uvěřit vlastním očím. ,,Koupil jsem si taky jeden," ukáže na svou ruku. Zasměju se. ,,Co je? Chtěl jsem ti udělat radost," řekne. ,,Já vím, děkuju. Je to od tebe milé."
...
Rodiče se pořád nevrátili a Greg s Haydenem si šli zahrát fotbálek. Vlezu si do připravených šatů. Zkouším si něco udělat s vlasama, ale nakonec je nechám rozpuštěné a trochu se nalíčím. Máme s Chrisem sraz na Plaza de Mayor v 5 hodin. Je 16:20 a do Madridu to trvá půl hodiny. Rozhodnu se pro kolo. Na chodbě potkám Haydena. ,,Užij si to Morganová," zašklebí se. ,,Díky." Řeknu Gregovi ať nikam neodchází a kdyby něco má mi zavolat. On na to odpoví, že jsem až moc starostlivá a navíc je tu Hayden.
Cesta je příjemná a posledních 10 minut začínám být trochu nervozní. Když ale uvidím jak mi světlovlasý kluk se zelenýma očima mává, hned mě to přejde. Zaparkuju kolo a zamknu ho. Chris mi jde naproti. Má na sobě bílé triko a černé kraťasy.
,,Ahoj Chrisi."
,,Ahoj Vivienne," přijde a obejme mě.
ČTEŠ
One ice cream please! [CZ]
RomanceCo se tak asi může stát na naprosto normální dovolené do Španělska? No asi jenom to, že s vámi do letadla nastoupí spolužák, kterého nesnášíte a ještě k tomu si sedne na sedadlo vedle vás a náhodou letí taky do Španělska.. ,,To bude cesta plná zába...