Antoniův hotel

413 13 0
                                    

Když vylezu ze sprchy, hodím na sebe modré tričko a pohodlné šedé kraťasy. Vlasy jsou pořád mokré, ale aspoň voní.
,,Dobré ráno," povím mamce, která sedí u stolu sama. ,,Dobré zlatíčko." Zvedne šálek kávy a zeptá se, jestli si nedám taky. Odmítnu, protože mám větší chuť na čaj.
,,Jak ses vyspala?" podívá se na mě. ,,Jo dobře," odpovím. ,,Greg říkal, že si spala u Haydena v pokoji." Položím konvici. ,,Koukali jsme na film a já usnula." ,,Aha," kývne hlavou a pak se vrátí zpátky ke čtení nějakého časopisu. ,,Mami!" ,,Já nic neřekla Vivi," zasměje se. ,,Dobré ráno," přijde Hayden. ,,My o vlku a.." Podívám se na mámu s vražedným pohledem a ona přestane. ,,Vy jste se bavily o mě?" ušklíbne se. ,,Ne," řeknu. ,,Hmm," sedne si vedle. ,,Neumíš moc dobře lhát Morganová," pošeptá mi. Usměju se a zakousnu se do housky.

...

,,Tak tady pracuju," ukazuje Antonio na velkou budovu před náma.
,,Naše firma tento rok slaví své 25. výročí," pokračuje.
Vykládá nám, jak se k téhle práci dostal a pak z budovy vyjde mladý kluk s visačkou na které stojí FABIAN. Představí se jako brigádník a když mi podává ruku, usměje se a přitom vidím jeho krásně bílé zuby.
Antonio je majitel nádherného hotelu vzdáléného asi 15 km od centra Madridu.
Za chvíli nás přijde pozdravit zaměstnanec, který je zároveň otec Fabiana. Máma s tátou a Greg následujou Antonia někam do prvního poschodí. Jo a kdyby něco, ta budova má tak nejmíň 10 pater.
,,Takže, ty jsi holanďanka?" zeptá se Fabian angličtinou s britským přízvukem.
,,Asi už to tak bude," usměju se.
,,To je v Holandsku hodně takových pěkných holek?" podívá se na mě.
,,Hele, neměl bys dělat nějakou práci?" zamračí se na něj Hayden.
,,Vlastně ani ne," odpoví Fabian. ,,A taky tam asi bude hodně žárlivých kluků co?" zasměje se.
,,Jo to jsi trefil. A děkuju."
,,Jak že se jmenuješ?"
,,Vivienne," usměju se.
,,Moc mě těší Vivienne. A ty?" pohlédne na Haydena.
,,Hayden," odsekne.
,,Těší mě a jsem rád, že tady konečně přijdou nějací vrstevníci."
,,Taky už tu dlouho nebudeme," šeptne Hayden v holandštině. Šťouchnu do něj.
,,Ty asi nejsi zdejší, co?" zeptám se Fabiana.
,,Vlastně jsem se narodil v Anglii, ale moje matka je španělka a každé léto jezdíme sem."
,,Aha," řeknu.

Směřujeme směrem k výtahu. Fabian mi vypráví jednu historku o nepříjemných Němkách, co tady byli před týdnem. Nemůžu zastavit smích, ale Hayden se pořád mračí. Když výtah přijede, nastoupím jako první. Fabian se podívá směrem k Haydenovi a uvidí jeho naštvaný pohled. ,,Hele, aby bylo jasno, jsem gay, takže se nemusíš bát, že ti tady balím holku nebo tak něco. Už ten tvůj vražednej pohled nevydržím." Haydenovi se povolí svaly na obličeji. ,,On není můj kluk, takže se nemusíš omlouvat Fabiane," usměju se. ,,Vypadáte jako pár," řekne. Zřejmě se červenám. ,,Jsem rád, že jsi gay. Kdybys nebyl už bys byl asi pátý, co flirtuje s Vivienne. A já jí musím hlídat." Fabian se zasměje. ,,Tak to jsem rád. No nedivím se, Vivienne je moc pěkná holka." ,,Jo to je," řekne Hayden. Usměju se. ,,Tak dost nebo se z vás rozpláču," řeknu. ,,Jsme tady," promluví Fabian a výtahové dveře se otevřou.

One ice cream please! [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat