Na večeři nám kuchařka připraví výborné jídlo s šíleným názvem. Vážně netuším, jak se to jmenuje, ale je to famózní. Antonio nabídne rodičům sklenku vína a ti souhlasí. Později se odeberou na balkón a já, Greg a Hayden zůstaneme sami. Mlčky sedíme a když dopiju svou sklenku vody, zvednu se a jdu zpátky nahoru. Rozhodnu se projít, protože je venku pořád světlo a teplo. Nechám si to, v čem jsem přijela a odejdu z pokoje. Nakouknu do kuchyně a Greg ani Hayden už tam nejsou. Asi šli do pokojů. Otevřu vchodové dveře a ucitím letní vánek, který mi rozcuchá vlasy. Slunce pomalu zapadá a obloha je plná mráčků. Procházím parkem, kde je poklidná atmosféra a místní umělec hraje na kytaru jemné tóny. Kolem projde pán s růžemi a jednu mi podá. ,,Por favor, señoria." Usměju se. ,,Gracias," řeknu. Nádherně voní. Posadím se na lavičku a napíšu Chrisovi:
Vivi: ahoj :)
Po asi 10 minutách mi na telefonu vyskočí nová zpráva.
Chris: čau, tak co jak se ti tam líbí?
Vivi: jo super, mela jsem vybornou veceri! Co ty?
Chris: tobě se na to všem líbí jídlo jo? :d
Vivi: ale nee, jenom me to napadlo, protoze jsem pred chvili jedla :d je tu nadherne! Co u tebe?
Chris: právě jsme byli v ulicích a řeknu ti, je tady pořádně rušno.
Vivi: aha, to verim.
Chris: kdy máš čas se sejít?
Vivi: co treba pozitri?
Chris: ok;)
Vivi: tesim se.
Chris: taky ;)Vypnu telefon a dál poslouchám klidné tóny z kytary. Naproti sedí zamilovaný pár a smějou se nad něčím v telefonu, co jí ukazuje mladý pohledný muž. Najednou vstane, zajde za tím umělcem a něco si s ním domluví. Poté přejde zpátky k jeho milované a tohle byste teda nečekali. Klekne si před ní a požádá ji o ruku. Málem se rozbrečím, když vidím jak jsou šťastní. Kytarista hraje nádhernou skladbu jen pro ně dva a všichni kolem tleskají. Žena se rozbrečí a řekne: ,,Sí!" a obejme svého snoubence. Políbí se a poté začnou tančit v rytmu hudby. Další lidé se přidávají a je to jako z pohádky.
Zvednu se vydám se zpátky k vile. Když hledám v batohu kapesník, uvidím tam Lásku v Madridu a hned pomyslím na ty dvě hrdličky. Venku na terase pořád sedí moji rodiče a Antonio. Popíjejí víno a smějou se. Mobil mi oznámí, že je vybitá baterie. Nahoře zaklepu na Haydenovi dveře, ale nikdo neodpovídá. Vejdu k němu a uvidím nabíječku ležet na posteli. Nikdo tu není, takže si ji vezmu a jdu zase pryč. Uslyším nějaký křik z Gregova pokoje. Vtrhnu tam a vidím Grega s herním ovladačem při televizi. ,,Nemůžeš tu tak křičet!" řeknu mu. ,,Ale jo můžu ségra! Koukej vyhráli jsme!" vykřikne. ,,Jak jako my?" zeptám se. Najednou kolem mě projde Hayden s popcornem v ruce a zakřičí: ,,Jooo!! Dobrý kámo!," plácne si s Gregem. ,,Tady se může křičet Viv!" křikne Hayden. ,,Vyhráli jsme víš." ,,Neříkej mi Viv!" ,,Teď křičíš taky ségra!" ,,Jdu pryč, užívejte."
Popadnu z kufru pyžamo, toaletní taštičku a ze skříně vytáhnu ručník. Vydám se do srpch na konci chodby. Zavřu za sebou a spatřím snad tu nejkrásnější koupelnu vůbec. Nechám na sebe dopadat kapky teplé vody a když se poté osuším a převleču do pyžama, cítím se skvěle. Odlíčím si již rozmazanou řasenku a vyčistím si zuby. Na chodbě je hrobové ticho a už ani z Gregova pokoje se neozývají žádné zvuky. Lehnu si na postel a myslím, že už se z ní nikdy nedostanu. Pomalu začínám usínat, když vtom někdo zaklepe na dveře. ,,Spím, přijď zítra ať si, kdo jsi," řeknu. ,,Hej otevři." Hayden. To si snad dělá srandu. Vstanu, přejdu ke dveřím a otevřu. Stojí tam Hayden pouze v trenkách a nemá na sobě tričko, už zase. ,,Říkal jsem, že ti tu nabíječku donesu." ,,Jo, ale já měla vybitý mobil." ,,Takže si prostě vlezla do mého pokoje a vzala si jí?" ,,Jo." ,,Co kdybych tam byl třeba nahý?" ,,Ale nebyl." ,,Příště prostě počkej než ti ji donesu." ,,Ta nabíječka je moje." ,,No a. Taky ti nelezu do pokoje, zatím." ,,Nech si ty svoje řečičky a zmiz už." Přivřu dveře, ale on se rozhodne ještě něco říct. ,,Jo a neměla bys pastu?" zeptá se. ,,Ty seš fakt nemožnej! Máš tu vůbec věci?" ,,Jo ale na takový blbosti jsem nepomyslel..třeba, že tu nebude zubní pasta." Přejdu ke kufru a vytáhnu z taštičky pastu a podám mu ji. ,,Nech ji v koupelně." ,,Dobře, díky." ,,Tak teď už nazdar," řeknu. ,,Dobrou noc Morganová," ušklebí se.
Zavřu a hodím sebou na postel. Slyším pootevření dveří. ,,Měla by ses zamykat nebo tu fakt přijdu strašit!" Hayden si dal ručník na hlavu a dělá jakože je duch. ,,Vypadni Frichi!" Zasměje se a pak odejde. Zamknu dveře a přiměju se taky k úsměvu. Potřetí se vrhnu na postel a konečně usnu.
ČTEŠ
One ice cream please! [CZ]
RomantizmCo se tak asi může stát na naprosto normální dovolené do Španělska? No asi jenom to, že s vámi do letadla nastoupí spolužák, kterého nesnášíte a ještě k tomu si sedne na sedadlo vedle vás a náhodou letí taky do Španělska.. ,,To bude cesta plná zába...