ten nesprávný kluk

378 13 7
                                    

,,To nic, fakt jsem v pohodě. Nedělej si starosti," řekne.
Chci mu to říct. Chci mu říct, že na něj pořád myslím a zeptat se, jestli to tak cítí taky.
,,Haydene..chtěla jsem ti říct, no..že.."
,,Vivienne! Tady jsi! Všude tě hledám. Můžu prosit o tanec?" vpadne k nám Chris.
Tak tohle je ta nejnevhodnější chvíle. Musel vážně přijít zrovna teď? Hayden si odfrkne a ukáže směrem k parketu. ,,No tak jděte ne?" řekne. Mlčím. Jsem fakt blbá.. Hayden mě očividně nechce a měla bych jít s Chrisem, ale pořád mu to chci aspoň říct, abych viděla jeho reakci. ,,Země volá Vivienne?"mává mi před obličejem Chris.
,,Jo jasně, už jdu," řeknu. ,,Haydene, mohl bys tu na mě počkat? Potřebuju ti říct něco důležitého."
,,Jo," řekne.

Chris mě popadne za ruku a vede mě k parketu. Kapela hraje píseň Let her go. Chytne mě kolem pasu a já si dám ruce na jeho ramena. Tak. Teď je ta správná chvíle Chrisovi říct, že k němu nic necítím. Nechci mu nijak ublížit, jestli ke mně něco cítí, ale musím tuhle věc ukončit, protože na druhé straně stanu stojí kluk, kterého mám opravdu ráda. Písnička pomalu končí a já se už nemůžu dočkat, jak se rozběhnu za Haydenem. ,,Vivienne.." začne Chris. ,,Chrisi potřebuju ti něco říct." ,,Já tobě taky." Super! Aspoň to cítíme oba. Najednou si mě přitáhne k sobě a políbí mě na rty. Odtáhnu se. Kruci! ,,No víš Chrisi, já.. já mám ráda jiného, ale jsi úžasný a určitě bych chtěla zůstat tvojí kamáradkou. Promiň, je mi to moc líto. Snad to pochopíš.." vychrlím ze sebe. ,,Děláš si srandu? To myslíš vážně?" rozčílí se. ,,Počkej..budu hádat. Je to Hayden co?" odfrkne si. ,,Já vážně nevěděla, že bych mohla.." ,,Ne. Stačí Vivienne. Nechci poslouchat tvoje výmluvy. Stejně jsem tě měl jen jako rozptýlení, protože mám doma holku. A jak bych odjel, tak bych to skončil.." Zírám s otevřenou pusou. ,,To ne. To nemůže být pravda.." zděsím se. ,,Tak utíkej za tím svým a nech mě se seznámit s někým jiným." Nestačím popadnout dech. ,,Už tě nikdy nechci vidět! Hajzle. Myslela jsem si, že jsem konečně potkala někoho milého," rozzuřím se. ,,No..umím být někdy dobrý herec. Vypadá to, že ten tvůj ale někam zmizel ne?" Podívám se směrem, kde stál Hayden, ale nikde ho nevidím. ,,Ty seš vážně kokot." ,,Děkuji za kompliment."

Snažím se ho všude najít, ale nikde není. ,,Neviděl jsi Haydena?" ptám se Grega. Kýve, že ne. U stolu vidím tátu. ,,Tati, neviděl jsi Haydena?" ,,On ti to neřekl? Odjel s Antoniem na letiště." Zůstanu stát na místě. ,,A nevíš proč?" zeptám se. ,,Jo. Něco se přihodilo Haydenově mámě, tak odjeli spolu," řekne. ,,To..to jsem nevěděla," snažím se něco říct.

Prodírám se zahradou plnou lidí a hledám Fabiana, když mi někdo poklepe na rameno. ,,Díky Bohu," vydechnu když ho uvidím. ,,Stalo se něco? A co ta pusa s Chrisem? A najednou si odešla.." začne. ,,To byla chyba. On políbil mě. Plánovala jsem mu říct, že k němu nic necítím. ,,Bože holka! To si s ním neměla ale jít tancovat." ,,No to je jedno. Zjistila jsem, že je to hajzl, ale to teď není důležité. Myslíš, že tu pusu viděl Hayden?" zeptám se. ,,Ehm..jo stál tam a pak najednou odešel. Proč?" odpoví. ,,Sakra!" ,,Neříkej mi, že jsi zamilovaná do Haydena." Sklopím oči. ,,To je zlý! Musíš za ním bežet na letiště jako ve filmu a tam mu říct, že ho miluješ." ,,Odjel protože se stalo něco jeho rodině a navíc o mě stejně nestojí." ,,Vivienne..to nemůžeš vědět."
Podívám se na místo kde stál a já mu mohla všechno říct, kdyby nepřišel ten hajzl. ,,Doufám, že se vrátí," řeknu. ,,Určitě se vrátí. A brzo." Fabian mě obejme a já myslím jen na to, jak bych teď chtěla, aby tady byl ten, jehož náramek nosím stále na ruce.

Snad se vrátí.

One ice cream please! [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat