,,Země volá Vivienne," promluví najednou Hayden. ,,Nad čím přemýšlíš?"
Zvednu hlavu směrem k němu. ,,Co?"
,,Ptám se, nad čím tak přemyšlíš?" zopakuje. ,,Já tě slyšela."
,,A odpovíš?" vykulí oči. ,,Ne. Nad ničím jsem nepřemýšlela."
,,Aha," otočí se zpátky k okýnku.
,,Myslím tím, že jsem se jen tak zamyslela," usměju se.
,,Ty seš vážně komplikovaná Morganová. V jednu chvíli naštvaná a pak zase milá."
,,To je celá ona," doplní Greg. Rozcuchám mu vlasy. ,,Cos to řekl?"
,,Alee niic."
Obloha je nádherně modrá bez mráčků. Začíná být pořádný vedro. Táta stále něco s Antoniem řeší a máma zkoumá cosi v příručce pro turisty. Zítra mám schůzku s Chrisem a vůbec nevím, co si obléct. Vlastně jsem byla s klukem někde naposledy v devítce, ale byl to vážně debil. Od té doby se soustředím hlavně na školu a na to, abych odmaturovala. Každý rok jezdíme o prázdninách do Chorvatska, což je fajn, ale hrozná nuda. Když jsem se dozvěděla, že pojedem tady, vyrazilo mi to dech. A vypadá to, že s Haydenem budeme vycházet, i když spolu ve škole nepromluvíme ani slovo.,,Nejprve se zajdeme podívat na Plaza Mayor," promluví Antonio.
Nejznámější náměstí v Madridu, které turisti nemůžou vynechat. Dočetla jsem se, že jsou tam pěkné kavárny, ale taky pěkně předražené restaurace.
Po chvíli přijíždíme na malé parkoviště, kde už jsou jenom poslední 2 místa. Jedno už ale zrovna teď zabral nějaký Francouz. Antonio přidá na plyn a nenechá si to poslední uniknout. Zdá se, že venku je ještě větší vedro, než jsme očekávali. Auto necháme kousek od náměstí. Spíš než náměstí to vypadá jako nákupní centrum, protože je tu strašně moc lidí! A to je teprve ráno! Antonio nám vypráví něco o historii a já se porozhlížím kolem. Vyfotím pár fotek a pošlu je Lucy, tetě a taky babičce, která si konečně pořídila telefon na kterém si může zobrazit fotky. Máma vystřelí do nějakého obchodu s šátky, i když je červenec. Táta asi jako jediný poslouchá Antonia a jeho vyprávění. ,,Mám žízeň," řekne Greg. ,,Antonio má určitě v autě nějakou vodu, tak vydrž," pohladím ho po vlasech. ,,Nejsem malej," odtáhne se. ,,Můžu mu zajít nějakou koupit," nabídne se Hayden. ,,To zní líp jak to auto Vivienne," prohlásí Greg. ,,Nemám peníze a táta někam odešel," řeknu. ,,Říkal jsem, že mu to koupím a navíc mám taky žízeň," podívá se na mě Hayden. ,,Dobře, tak jo."Když se Hayden vrátí z obchodu nevychází sám. Baví se s Chrisem. ,,Ahoj Viv!" Možná bych mu měla říct, že mi tak nikdo neříká, ale je mi to jedno. ,,Ahoj Chrisi. Co tady děláš?" zeptám se ho. ,,Zastavili jsme se tu pro nějaký jídlo a taky se podívat na Plaza Mayor." ,,Aha, tak to je fajn." ,,Můžeme si dát sraz tady zítra," řekne. ,,Dobře, co třeba v 5?" ,,Ok. Už musím, tak zatím," přijde ke mně a já čekám co chce udělat a pak mi dá pusu na tvář. ,,Měj se." Zčervenám.
,,Ahoj." On je tak milý a ten jeho úsměv. Nemůžu se dočkat zítřku. ,,On po tobě jede Morganová," ozve se Hayden. ,,Co? Ale ne. Byla to přátelská pusa." ,,Jojo. Přátelská pusa," zasměje se. ,,Hej!" praštím ho. ,,A ty?" zeptá se. ,,Co já?" ,,Líbí se ti?" ,,Jo." ,,No ne. Ty se červenáš! Z toho něco bude," prohlásí Hayden. ,,Zatím ho ani neznám.",,Vivienne!" uslyším mámu. ,,Koukni na ten tyrkysový šátek! Je nádherný co?" usmívá se od ucha k uchu.
,,Je moc pěkný mami." ,,Kde je Greg?" zeptá se. ,,Šel k té fontáně," ukážu. ,,Dobře, jdu pro něj. Antonio říkal, že se přesuneme na jiné místo."Dále pokračujeme na další místo, které nám chce Antonio ukázat a to Museo del Prado. Řeknu, že potřebuju na záchod a Antonio mi zastaví v jedné ulici, kde je cedulka VEŘEJNÉ WC. Hayden jde taky. Když si chci umýt ruce vejde do místnosti chlápek starý asi jako táta. ,,Asi jste si spletl místnost," řeknu anglicky. ,,Ne nespletl," odpoví s ruským přízvukem. Přijde blíž ke mně a když chci odejít chytne mě za ruku. ,,Puste mě!" ,,Dej mi všechny peníze co máš!" zařve. Na záchodě nikdo není, jsem tu sama. ,,Žádné nemám," řeknu a začíná se mi zrychlovat tep. ,,Dělej!" ,,Žádné nemám!" opakuju. Strčí do mě a já spadnu. ,,Naval prachy děvko!" ,,Pomoc!!" křičím. ,,Neřvi nebo to bude ještě horší."
ČTEŠ
One ice cream please! [CZ]
RomanceCo se tak asi může stát na naprosto normální dovolené do Španělska? No asi jenom to, že s vámi do letadla nastoupí spolužák, kterého nesnášíte a ještě k tomu si sedne na sedadlo vedle vás a náhodou letí taky do Španělska.. ,,To bude cesta plná zába...