,,Haydene!" volám. Přiběhnu k němu. ,,Jsi v pořádku?" ptám se.
Má odřenou ruku a trochu to krvácí. Vytahuju z batohu kapesník, abych to trochu otřela. ,,Jo jsem. Byl tam kámen, nedával jsem pozor," řekne. ,,To vidím," zasměju se. ,,Hej! Nesměj se! Je to vážná věc." Podám mu ruku, aby mohl vstát. ,,Díky."
Jsme moc blízko sebe. Hodně blízko. ,,Není zač," usměju se a trochu odstoupím. ,,Pojedu první, cestu znám," řeknu. ,,Dobře," odpoví.Zpátky jsem pořádně unavená a málem na kole usnu. Když se blížíme k vile, v obýváku pořád svítí světlo. Zajedeme do garáže a necháme tam kola. Na gauči sedí táta a něco píše do telefonu a přitom se usmívá. Pak si mě všimne. ,,Jaká byla projížďka?" zeptá se. ,,Dobrá, ale jsem unavená, jdu si lehnout." ,,Dobrou noc Vivi." ,,Dobrou."
Celá unavená sebou hodím na postel. Za chvíli vstanu, protože potřebuju sprchu. Teplá voda je příjemná a cítím se konečně uvolněně. Když se vrátím do pokoje, nejsem schopná ani si uklidit věci, takže je jenom hodím na židli. Lehnu si a vypnu.
,,Aaaaa! Pomoc!!" slyším nějaký hlas. Otočím se na druhou stranu.
,,Aaaa!" probudím se. Vychází to někde z vedlejšího pokoje. Vstanu a celá rozespalá otevírám dveře. ,,Aaaaa!" Greg. Vychází to z Gregova pokoje. Otevřu jeho dveře a Greg leží spocený na posteli. Něco se mu zdá. ,,Gregu. Probuď se," šeptám. ,,Gregu," pohnu s ním. Najednou se vzbudí.
,,Vivienne!" brečí a obejme mě. ,,Už je to dobrý," řeknu mu. ,,Zdála se mi noční můra," pořád vzlyká. ,,Zůstaneš tu se mnou prosím?" zeptá se. ,,Jo zůstanu." Pohladím ho a lehnu si k němu. ,,Děkuju," řekne.,,Děje se něco?" vtrhne do pokoje Hayden. ,,Pššt nebo ho vzbudíš," šeptám. ,,Co se děje?" zeptá se. ,,Greg měl noční můru," řeknu. ,,Aha dobře, tak já půjdu. Dobrou." ,,Dobrou Haydene," usměju se.
Ráno se probudím kolem 9. hodiny a Grega nikde nevidím. Vstanu z postele a zamířím do koupelny. Moje vlasy opět vypadají jako po výbuchu, proto je svážu do uzlu. Opláchnu si obličej a vyčistím si zuby. Nenamáhám se ani převlíct z pyžama. Greg a Hayden sedí v kuchyni u stolu a snídají churros. ,,Dobré ráno," řeknu. ,,Dobré," promluví oba. Naliju si do hrníčku trochu vody a nechám vymachát pytlík od čaje. Posadím se k nim. Zakousnu se do jedné churros. Chutná výborně, jako většina jídla tady. ,,Už jeli?" podívám se na Haydena. ,,Jo, už brzo ráno." ,,Co budeme dneska dělat?" zeptá se Greg. ,,Já bych šel vyzkoušet ten venkovní bazén," řekne Hayden. Nevím, jestli jsem se o tom zmínila, ale Antonio má kromě vnitřního i venkovní bázen. ,,To zní dobře," odpoví Greg. ,,Jdeš taky Vivienne?" ,,Jasně," řeknu.
Převlíknu se do červených plavek a popadnu Láska v Madridu. Rozhodnu se, že zavolám Lucy. U bazénu si lehnu na jedno z lehátek a namažu se opalovacím krémem. Greg skočí do bázenu a voda vystříkne všude. Po deseti minutách přijde Hayden. V plavkách. Nee.. fakt Vivienne? Myslela sis, že bude mít teplákovku? Chvíli se na něj dívám, ale pak se odvrátím, protože to začíná být trapné. Jak by řekla Lucy: ,,Tohle je úplně normální! Všichni na sebe koukají." Hayden skočí taky a mě zasáhne další sprška vody. Nasadím si sluneční brýle. Najednou na mě někdo cákne. ,,Hej!" rozčilím se. ,,Pojď do vody Viv," řekne Hayden. ,,Viv?" podiví se Greg. ,,Ať tě to ani nenapadne Gregorio!" ,,Dělej Viv!" rozesměje se Greg. Znovu na mě Hayden cákne, ale tentokrát více. ,,To si vypiješ!!" Vlezu do bázenu a začnu po nich stříkat. ,,Co si říkala Viv?" rozchechtá se Hayden. ,,Ty jeden!" Začnu po něm házet přímo vlny vody. Nemůžu zastavit smích a Hayden očividně taky ne.
teresa 💜
ČTEŠ
One ice cream please! [CZ]
RomanceCo se tak asi může stát na naprosto normální dovolené do Španělska? No asi jenom to, že s vámi do letadla nastoupí spolužák, kterého nesnášíte a ještě k tomu si sedne na sedadlo vedle vás a náhodou letí taky do Španělska.. ,,To bude cesta plná zába...