deštivý den

344 9 0
                                    

El amor es como un milagro. Cuando menos lo esperas, aparece y cambia tu vida.

Vivienne
Sedím na posteli a přemýšlím, co bych mohla dělat, když venku stále prší. Už jsem vyzkoušela snad všechno. Číst, koukat na seriál, kreslit, volat s tetou, poslouchat písničky, ale stále se nudím. Lucy šla spát a ještě se neprobudila. Pak mě napadne, že bych si mohla něco napsat do deníku, ale netuším, kde je. Zkouším ho hledat po celém pokoji, když zaslechnu z chodby nějaký hlas.
„Neboj, nikdo se nic nedozví, klídek. Už musím končit, tak pa," říká táta do telefonu. Slyším, že se přiblíží k mým dveřím, tak si sednu na postel a dělám jakože nic. V zápětí zaklepe na dveře. Chvíli si povídáme, ale pak pak odejde za mámou.

Deník najdu v kufru a prohlížím si v něm fotky a zápisy, které jsem tam zapsala. Přejíždím po fotkách z Itálie, kde jsme byli se školou minulý rok a přemýšlím, co se stalo mezi mnou a Nickem. Nechápu, co proti mně má a jak bude reagovat na to, že chodím s Haydenem. No nebudu to teď řešit, a tak napíšu Fabianovi, jestli se nechce stavit na chvíli.

Když Fabian přijde usmívá se od ucha k uchu. Něco úžasného se muselo stát nebo má hodně dobrou náladu. Pozdravím ho objetím a zeptám se, co se děje. Fabian mi vypraví o jeho příteli Danielovi, který ho přijel navštívit. Je z něho úplně nadšený a já jsem za Fabiana moc ráda. Prý mi ho přivede někdy ukázat. Pak se chvíli bavíme o Haydenovi a vyprávím mu o Nickovi. „Doufám, že se to nějak vyřeší," řekne. Přikývnu. Možná až mě v září uvidí s Haydenem spolu, tak se všechno změní a přestane být na mě hnusný. Fabian navrhne, že bychom se mohli jít projít, protože přestalo pršet. Souhlasím, a tak se vydáme na další jeho oblíbené místo.

Je to malá zmrzlinárna a mají tam snad 20 druhů zmrzliny. Uvnitř je to moc krásné a obslouží nás velice příjemní lidi. Dám si čokoládovou s kousky malin a Fabian si dá pistáciovou. Když ulíznu kousíček, tak se mi na jazyku rozplyne něco báječného. Lepší zmrzlinu jsem snad nejedla! Musíme tady zajít s Haydenem a dát si Helado por amor. Fabian mi vypráví o tom, jak sem s Danielem šli poprvé a v ten den se Fabian do Daniela zamiloval. Byla to prý láska na první pohled.

Když dojíme, rozloučíme se a pak už mířím zpátky k vile. Před garáží vidím stát Antoniovo auto, což znamená, že už se museli vrátit. Vyjdu po schodech nahoru a chci vejít do Haydenova pokoje, když vtom uslyším Lucy, jak něco Haydenovi říká. „Ne, zničí jí to, chápeš?" odpoví Hayden. „Ale já jí to prostě musím říct!" řekne Lucy. „Nech to být, teď jdu za ní, celý den jsem ji neviděl." Rychle se otočím a utíkám do svého pokoje. Za chvíli zaklepe na dveře a vejde. „Ahoj," řekne. „Ahoj, usměju se. Přijdu k němu a obejmu ho. „Chyběla si mi," řekne. „Ty mi taky," odpovím. Jdeme si sednou na postel a Hayden mi vypráví, co všechno prožili. Pak ho zasvětím úžasnou zmrzlinárnou a taky, jak moc jsem se nudila, když tady nebyl. Po chvíli vytáhne něco z kapsy. Je to malá krabička. „Otevři ji," podá mi ji. Otevřu fialovou krabičku a v ní uvidím nádherný přívěsek. „Haydene...to je překrásný," řeknu a málem se rozpláču. „Děkuju moc," usměju se. „Je přímo stvořený pro tebe."
Dám mu pusu na líčko.

One ice cream please! [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat