terasa

374 13 2
                                    

Ráno už je sluníčko dávno nad obzorem. Sluneční paprsky propouští dovnitř světlo a obloha vypadá na další krásný den. Sedím na balkóně, popíjím šálek ovocného čaje a píšu si s Fabianem, který je jako jeden z mála vzhůru. Dneska k nim do hotelu přišel nějaký nabručený Američan a stěžoval si na to, že neměl kde zaparkovat. Dokážu si to živě představit a musím se nad tím zasmát.
,,Co se tak usmíváš?" promluví Hayden, který zrovna vstoupí na terasu. ,,Do Antoniova hotelu přišel nějaký Američan, který si na všechno stěžuje," řeknu. ,,Aha, hm, tak to musí být Fabian naštvaný," usměje se. ,,Ne, spíš se nad tím směje. Jak ses vyspal?" zeptám se. ,,Skvěle. Zdál se mi o tobě sen." Posadí se vedle mě. ,,No ne a o čem ten sen byl?" usměju se. ,,Šli jsme spolu do školy a já tě držel za ruku. Měla si na sobě ty tyrkysové šaty, ve kterých ti to moc sluší a usmívala ses od ucha k ucha." Kousnu se do rtu. ,,Třeba to nebyl jen sen. Může se to stát." Prohrábne si tmavé vlasy. ,,Myslíš?" zeptá se. ,,No až na ty šaty. Nevím, jestli na ně nebude moc zima," zasměju se a on taky. ,,A jak ses vyspala ty?" Přečtu si zprávu od babičky a odpovím. ,,Jo fajn, ale když jsem jednu noc spala u tebe, bylo to víc pohodlnější," řeknu. ,,Hm, tak to by ses měla asi nastěhovat ke mně do pokoje," ušklíbne se. ,,Budu o tom přemýšlet," odpovím. ,,Nad čím budeš přemýšlet?" zeptá se Lucy, která je pořád ještě v pyžamu. ,,Jestli se má ke mně nastěhovat. Do mojí postele teda," řekne Hayden. Praštím ho do ramene a on předstírá, že ho to bolí. ,,Ale ale, ty se nezdáš Vivienne," zasměje se Lucy. ,,Pojďme radši snídat," navrhnu. Vstanu ze židle a vezmu si do ruky prázdný hrníček. Lucy jde napřed a Hayden zasune naše židle. Pak si mě k sobě ještě přivine a políbí. Když ho obejmu, všimnu si jizvy, kterou má na ruce. ,,Co se ti stalo?" ukážu. ,,Když jsme jednou, ještě jsem byl malý, navštívili zoo, tak jsem se napíchnul na plot a zůstala mi tam jizva," řekne. ,,Aha," přejedu po ní prsty. ,,No jo, byl jsem neopatrný dítě," usměje se. ,,Tak už pojď, mám hlad," dodá. ,,Dobře."

...

Po snídani kluci odjedou na pánskou jízdu, jak to nazval Antonio a já s Lucy a mámou zůstaneme ve vile. Máma se rozhodne pro bublinkovou koupel, Lucy zase utíká skočit do bazénu. Zajdu se převléct do plavek a pak zamířím k bazénu, do kterého právě Lucy skočila kufr. Kecáme o všem, co se stalo v Amstru, když jsem tam nebyla a že si Lucy našla práci v jedné kavárně. Já žádnou práci zatím nemám, ale měla bych si už nějakou najít. Vyprávím ji, jak jsem zamilovaná až po uši a nemůžu na něj přestat myslet. Prohlásí, že nám to spolu sluší a snad nám to dlouho vydrží. Plavu na druhý konec bazénu a zase zpátky. Moje nejlepší kamarádka zajde pro balón, který poté hodí do bazénů. Chvíli si házíme, ale pak se obloha stáhne, proto se vrátíme zpátky do vily. Asi za půl hodiny začne pršet.

One ice cream please! [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat